Mä oon ollut aika saamaton tänään.. :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 597
0
36
Lahti
jumittanu lähes koko päivän koneella tai sohvalla telkkaa katsoen.. Mies on ollu tytön kans..

Sain mä likaset astian tiskikoneeseen.. mut siihen se sit jäiki..

Ei vaa tunnu kiinnostavan mikää tänää :ashamed: :snotty: :/

Sama juttu. Väsäsin kyllä pitsapohjat.
Koko päivä mennyt lähinnä sohvaillen ja imettäen.

Niin mieki. Jaksanu edes pois kaivettujen vaatteiden tilalle kaivaa lisää. Tuolla niit olis laatikossa, muttaku ei jaksa. Kai nuo lapset pärjää parilla vaatekerralla seuraavan puol vuotta kunnes uus inspis iskee.. :whistle:

Mä en oo saanut ees niitä astioita koneeseen... sen verran oon nenääni ulos laittanut että aamupäivällä käytiin poitsun kanssa mummulassa touhuamassa ja äsken kävin sairaalassa katsomassa miehen veljen vauvelia.

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
laiska töitään luettelloo :D

joo.. kiitos nyt tästäkin muistutuksesta :ashamed: :(

ei mittää henkilökohtasta =) tuli vaan mieleen kun joku luetellut tuossa mitä tänään tehnyt.
joskus saap ja pitääkin pitää tollasia laiskottelu päiviä, ei ne hommat mihinkään häviä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
laiska töitään luettelloo :D

joo.. kiitos nyt tästäkin muistutuksesta :ashamed: :(

ei mittää henkilökohtasta =) tuli vaan mieleen kun joku luetellut tuossa mitä tänään tehnyt.
joskus saap ja pitääkin pitää tollasia laiskottelu päiviä, ei ne hommat mihinkään häviä =)
jaa mää vai :D oikeesti ois ihan järkevää tehdä muutakin,kun jumittaa tässä :saint: mut en saa aikaseks..

Kiva kuulla että on muitakin.Siis totaalinen evvk-päivä tänään! :| Istunut tässä koneella ja välillä maannut sohvalla. Ja tiuskinut olen miehelle ja tytölle :headwall:

Yhteistyössä