Mä oon niin onnellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maikki

Vieras
Meillä on kaksi luottokorttilaskua lisksi h&m:n tili ja elloksen. Nyt päätettiin ottaa niskasta kiinni ja maksaa kaikki pois. 2kk ollaan maksettu ja ollaan saatu ellokset tili pois ja h&m:n tili. Toisesta luotosta enää n.100e. Mut toisesta onkin sit viel jotain 1500e mut nyt voidaan keskittyy vaan siihen joten oon happy happy happy!!! :) tää vähentää niin paljon laskumenoja kuussa et IHANAA!!! ikinä en noihin enää sorru!!

kiitos kun sain purkautua :) mutta tää on niin älyttömän ihana tunne.

Hienoa!
Tosin sinuna helpottaisin tilannetta lisää, ja ottaisin pankista YHDEN isomman lainan ja maksaisin sillä nuo kaikki muut luotot pois. Näin sinulla jäisi vielä enemmän rahaa käyttöön...

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Hienoa!
Tosin sinuna helpottaisin tilannetta lisää, ja ottaisin pankista YHDEN isomman lainan ja maksaisin sillä nuo kaikki muut luotot pois. Näin sinulla jäisi vielä enemmän rahaa käyttöön...

meillä ennestään asuntolaina. Ja me saadaan noi viimesetkin pois 3kk:n sisällä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Hienoa!

meillä ennestään asuntolaina. Ja me saadaan noi viimesetkin pois 3kk:n sisällä :)

No jos saatte nuo loput lainat pois noin nopeasti, ei yhdistäminen välttämättä enää kannata.

Yhteistyössä