Me ei olla enää köyhiä!! Mä oon niin onnellinen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jannannaa

Vieras
Ollaan köyhistelty koko elämä alle 2000 euron tuloilla. Loppu kuusta on pakastinkin tyhjä ollut ja laskettu senttejä ja mietitty mistä sais makaronipussiin rahaa.

Nyt ei enää tarvi:) Vaihdettiin molemmat muuton takia työpaikkoja viime kuussa. Kuukausi on jo puolessa välissä ja kaikki laskut maksettu ja tilillä rahaa vielä yli 2500 euroa:) Mut taidan mennä ja ostaa pojalle tänään mopon synttärilahjaks (käytettynä.)

meillä sama viime vuonna, kun pitkän opiskelun jälkeen pääsin töihin! siihen asti elettiin vain miehen palkalla. tuntui että sitä rahaa on yllin kyllin, vaikka molemmat keskituloisia :D

Alkuperäinen kirjoittaja köyhäilijä;26267619:
Ja mulle aiheuttaa tuskan hien se, jos loppukuusta tilillä on alle 5000€.

No ei tulis kyllä mieleenkään makuuttaa tavan käyttötilillä tonnikaupalla ylimääräistä rahaa :/

Kivaa teille!!
Mä olin kotona äitiyslomalla ja mies osittain vuorotteluvapaalla, joten tiedän tuon rahan laskemisen..
Nyt kun molemmat töissä voidaan ostaakin kaikkea uuteen kotiin, kun aikasemmin ei.

[QUOTE="Kahden äiti";26267633]No ei tulis kyllä mieleenkään makuuttaa tavan käyttötilillä tonnikaupalla ylimääräistä rahaa :/[/QUOTE]

miten/mihin se kannattaisi sijoittaa?

t. toinen makuuttaja :D

[QUOTE="Kahden äiti";26267633]No ei tulis kyllä mieleenkään makuuttaa tavan käyttötilillä tonnikaupalla ylimääräistä rahaa :/[/QUOTE]

Jaa, no meillä on säästötili erikseen, jonne jemmaamme kuukausittain pienen summan. Siellä on jo ihan tuntuva pesämuna kasvamassa myös korkojen avulla. :)

Ja meillä on ollut miehen kanssa molemmilla n. 2000€:n tulot. Paitsi mies sai nyt tuntuvan palkankorotuksen, mutta se korreloituu siihen, kun olen itse tällä hetkellä työttömänä kotona ja en vielä edes tiedä paljonko tulen saamaan liitolta rahaa.

hei hienoa!!! hurjasti onnea!

voi ihanaa, nyt pojalle jotain kivaa ja pientä itselleenkin. kais itä ensipalkoista sit voi pikkasen säästöön laittaa jos siltä tuntuu, mutta ihanaa on edes kerran saada nauttia ilman että pitää miettiä saako lapsi ruokaa

ihana uutinen :)

Yhteistyössä