Mä oon masentunut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen

Vieras
En tajua, miten jaksan.. Tuntuu, että välillä on ihania päiviä, mutta sitten kun tulee vastoinkäyminen niin lamaannun täysin..
Päivällä tunsin taas olevani ihana itseni, mutta nyt taas tunnen itseni arvottomaksi ja yksinäiseksi. Muiden seura ei kiinnosta. Olen parisuhteessa. Syksy mennyt vähän huonosti,mutta nyt menee ihan kivasti. Aiemmin elämässä ollut todella vaikeita tilanteita ja tuntuu, että nytkin asiat ovat lukossa.

Kiva purkaa ajatuksiani jonnekin. Kun luin kirjoittamani tekstin säikähdin itsekin ja tuntuu vaikealta päästää se sisältä pois.

Alkuperäinen kirjoittaja masennus:
samat fiilikset. mielialat vaihtelee. aina asiat huonosti ja valittamista vaikka kaikki on hyvin.
tsemppiä sinulle, elämä voittaa!

Mulla on vaan se, että en halua valittaa. Olen tyytyväinen siihen mitä on. Ongelma on vaan se, että tuntuu että olen maailmassa ihan yksin..

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
täällä kans. äksyilen jatkuvasti kaikille ja kaikesta eikä yhtään auttanu että olin viikonlopun kotona. tuli vaan pahempi olo. ruoka ei tahdo maistua eikä mikään huvita. tosi kivaa..

no mulla ei ole kyllä ruokahaluttomuutta! Oiskin, kiva lihoo kun ei huvita liikkua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
samat fiilikset. mielialat vaihtelee. aina asiat huonosti ja valittamista vaikka kaikki on hyvin.
tsemppiä sinulle, elämä voittaa!

Mulla on vaan se, että en halua valittaa. Olen tyytyväinen siihen mitä on. Ongelma on vaan se, että tuntuu että olen maailmassa ihan yksin..

Keskustele miehesi kanssa, hänhän on kanssasi ja tukenasi vaikeinakin aikoina, eikö?!

täällä kans. äksyilen jatkuvasti kaikille ja kaikesta eikä yhtään auttanu että olin viikonlopun kotona. tuli vaan pahempi olo. ruoka ei tahdo maistua eikä mikään huvita. tosi kivaa..

no mulla ei ole kyllä ruokahaluttomuutta! Oiskin, kiva lihoo kun ei huvita liikkua.

mä vaan laihdun.. onneksi ei oo paino alkanu vielä tippumaan.. sitte ollaanki lirissä :/ oon välillä ihan väkipakolla syöny etten ihan kuihtuisi pois..

mä vaan laihdun.. onneksi ei oo paino alkanu vielä tippumaan.. sitte ollaanki lirissä :/ oon välillä ihan väkipakolla syöny etten ihan kuihtuisi pois..

Ootko sä sitten paljonkin laihtunut ja missä ajassa? Ootko kuinka pitkä ja paljon painat nyt?

Jos saa utelias kysyä..

Yhteistyössä