Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Kai sä mahdut vielä ulko-ovesta ulos että pääset sinne lenkille :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mie oon kans lihonu kolme kiloa kuukaudessa..:ashamed:
![]()
Eli aivan liian paljon...
Kuvalinkki:
http://i69.photobucket.com/albums/i59/HeiliKarjalasta/massu266pieni.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja niin mäkin:lihonnut viikossa varmaan 10 kiloa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mie oon kans lihonu kolme kiloa kuukaudessa..:ashamed:
![]()
Eli aivan liian paljon...
Kuvalinkki:
http://i69.photobucket.com/albums/i59/HeiliKarjalasta/massu266pieni.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja niin mäkin:lihonnut viikossa varmaan 10 kiloa![]()
Miten tollaseen suoritukseen pystyy? Ootko syöny pelkkää voita?
Alkuperäinen kirjoittaja VierasVain:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mie oon kans lihonu kolme kiloa kuukaudessa..:ashamed:
![]()
Eli aivan liian paljon...
Kuvalinkki:
http://i69.photobucket.com/albums/i59/HeiliKarjalasta/massu266pieni.jpg
Ihana massu sulla..
Meijän ex-masulainen on kohta jo 2kk, ja mie näytän niinkuin edelleen oisin raskaana..ei oo oikeen lähteny löllykät liikkeelle![]()
No, jospa tuossa uuden vuoden jälkeen alkais vähän "keventää"--kuhan loppuu nää joulusuklaat yms. herkut..
Alkuperäinen kirjoittaja niin mäkin:No en sentäs...en nyt oikeesti niin paljon vaikka siltä kyllä tuntuuMaha pömpöttää vaan...