voi kyllä mie oon sitten läski !!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZIKI

Aktiivinen jäsen
06.03.2010
1 227
0
36
mitähän miun pitäs tehä ku oon kauheen läski, apua en tiiä mitä teen !!! apuaaa...läskiä joka paikassa ja tulee vaan lisää yök mie oon läski, mitä vois tehdä asialle ???

itkun itku tätä palstaa välillä oikeesti. Järjenjättiläisiä puskee kyl tänää joka raosta.
 

Yhteistyössä