mä oon jotenkin surkeena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
Mies ei arvosta mua yhtään eikä osaa keskustella huutamatta tai korottamatta ääntä. Oon monet itkut sen takia itkenyt ja nyt ei jaksa enään itkeä. Oon sanonut vastaan ja siitä se vaan innostuu lisäämään vettä myllyynsä. Oon masentunut ja mies haukkuu mua sen takia ja pelottelee ja uhkailee että oon pöpi ym. Onko miehen käytös normaalia?

Mitäs luulet? Miksi kysyt! Tiedät itsekin, että ei tuo ole oikein sinua kohtaan. Lähde, jos pystyt tai ainakin hae itsellesi apua masennukseesi. Tarvitsisit tukea, etkä mollausta. Mutta ehkäpä siinä vieressäsi seisookin osasyy masennukseesi...

Mitäs luulet? Miksi kysyt! Tiedät itsekin, että ei tuo ole oikein sinua kohtaan. Lähde, jos pystyt tai ainakin hae itsellesi apua masennukseesi. Tarvitsisit tukea, etkä mollausta. Mutta ehkäpä siinä vieressäsi seisookin osasyy masennukseesi...

Voi kiitos. Ehkä saankin voimia lähteä tästä. Mies heittäytyy varmaan sitten erossakin hankalaksi...sitähän se jo enteilee. Ei voi kauhalla vaatia kun ei ole kauhalla annettu kotona. =(

Mies ei arvosta mua yhtään eikä osaa keskustella huutamatta tai korottamatta ääntä. Oon monet itkut sen takia itkenyt ja nyt ei jaksa enään itkeä. Oon sanonut vastaan ja siitä se vaan innostuu lisäämään vettä myllyynsä. Oon masentunut ja mies haukkuu mua sen takia ja pelottelee ja uhkailee että oon pöpi ym. Onko miehen käytös normaalia?

Voi sinua, ei tuollainen kohtelu ole oikein :(

Onko mies aina käyttäytynyt noin / huutanut keskustelu sijaan jne. vai onko tämä uusi piirre hänessä?

On vissiin aina käyttäytynyt noin. En muista enään alkuaikoja tai muistan ne vain negatiivisesti. Mies taas muistaa ne hyvänä. On vikaa varmaan minussakin en sitä kiellä, mutta toisen sairaudesta haukkuminen on minusta ala-arvoista ja asioista pitää pystyä keskustelemaan huutamatta. Ja mies itse sellainen, että olisi tarvinnut jotain "hoitoa" koska haukkunut myös minun sukulaiseni todella tökerösti.

On vissiin aina käyttäytynyt noin. En muista enään alkuaikoja tai muistan ne vain negatiivisesti. Mies taas muistaa ne hyvänä. On vikaa varmaan minussakin en sitä kiellä, mutta toisen sairaudesta haukkuminen on minusta ala-arvoista ja asioista pitää pystyä keskustelemaan huutamatta. Ja mies itse sellainen, että olisi tarvinnut jotain "hoitoa" koska haukkunut myös minun sukulaiseni todella tökerösti.

Ei omaa rakasta haukuta. Ei rakkaalle itselleen saati ulkopuolisille. Miehesi käytös on nimenomaan ala-arvoista.

Miten paljon sinä arvostat itseäsi kun olet antanut kohdella noin? Tuollaiseen häiriökäyttäytymiseen pitää puuttua heti alussa, mitään ei saa "painaa villaisella". Ne parisuhteen kommunikointitavat muotoutuvat heti silloin alkuaikoina. Epäkohtiin pitää puuttua ja riitauttaa se mikä satuttaa ja loukkaa toisen käytöksessä.

Mies kohtelee tasan niinkauan sua paskasti, kun annat kohdella!! Monesti naiset mahdollistaa miehiltä tällasen käytöksen. Arvosta itseäsi, ja älä anna kohdella itseäsi huonosti! Myös kannattaa miettiä, että onko järkeä olla huonossa suhteessa, jos asiat ei parane

Yhteistyössä