Mä oon ihan zombie.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Toi nuori mies ois seurustellut yöllä vaan eikä nukkunut ollenkaan ja lopulta se nukkui hetken meidän sängyssä niin että mä ja mies nukuttiin puolella sängyllä ja vauva hilasi itsensä mun puoliskolle poikittain: vauva nukkui loistavasti, äiti ei niin kovin sikeään uneen päässyt. Tänään on myöskin päivän ollut hereillä ja sylissä koko ajan, lukuunottamatta kauppareissua joka tehtiin pikaisesti tuossa päivällä. Ja nyt kun vauva nukkuu (ainakin 5minuuttia) toi neiti on energiaa täynnä: pelataan, ommellaan, äiti auta, äiti tee... Mutta kun äiti ei just nyt jaksa!! \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 19:47 voih kirjoitti:
tee hiukan lisää lapsia ja valita lisää :headwall:

Kuule ensinnäkin lapsia ei tehdä, vaan saadaan. :saint:

Ja kyllä, aion saadakin lisää lapsosia jossain elämäni vaiheessa, järkevintä se olisi kai näihin samoihin univelkoihin hommata kaikki mutta koska mä olen itsekäs en aio niin tehdä. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 19:57 vieras kirjoitti:
Niinpä, mutta tulepa sitten vasta valittamaan zombie oloa,kun olet valvonut putkeen pari vuotta. Nukut siis vain sellaisia muutamia tunnin parin pätkiä yössä :headwall:

Aina löytyy joku, jolla on ollut vielä vaikeampaa, kuin jollain toisella. :laugh:

ai kun täältä saa taas mukavia vastauksia,ihan mieltä lämmittää =) :D

tiedän ton zombieolon ja siksipä mulla on vain yksi lapsi (tässä vaiheessa),olen aaaaiiiivan liian mukavuudenhaluinen :saint:

\
Niinpä, mutta tulepa sitten vasta valittamaan zombie oloa,kun olet valvonut putkeen pari vuotta. Nukut siis vain sellaisia muutamia tunnin parin pätkiä yössä :headwall:

Mä en päästä tämänlaista tilannetta syntymään, sitä varten on mummi että äiti saa nukkua yön pari kuukaudessa rauhassa. :D :D
Ja jokatapauksessa, tähänkin turtuu: mä olen vähän sellainen että alkuun väsyttää mutta kun muutama kuukausi on mennyt, en muista enää unta tarvitsevani.

\

Kun usein sattuu, niin tottuu. Niin valvomiseenkin ;) Zombieolo liittyy mun mielestä hyvin läheisesti pikkuvauvoihin, koita vaan kestää NN :hug:

\

Niin tai melkein 3v. :whistle: Ja herää vielä töihin klo 5.00.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 19:59 Sanomapitsi kirjoitti:
\

Aina löytyy joku, jolla on ollut vielä vaikeampaa, kuin jollain toisella. :laugh:

Älä muuta viserrä. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 20:05 WickedFemale kirjoitti:
\

Niin tai melkein 3v. :whistle: Ja herää vielä töihin klo 5.00.

Jepjep... pitäisikö mun nyt ottaa osaa tai olla jotenkin muuten pahoillani teidän puolesta?
Anteeksi, tää oli julmasti sanottu. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 20:13 NeitiNasu kirjoitti:
Jepjep... pitäisikö mun nyt ottaa osaa tai olla jotenkin muuten pahoillani teidän puolesta?
Anteeksi, tää oli julmasti sanottu. :D

Ihan piruuttani vaan kirjoitin. :p

Yhteistyössä