Mä oon ihan otettu eilisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leukistinen aksolotli

Vieras
Kun mä tulin eilen väsyneenä tanssitunnilta, niin jo eteisessä oli laitettu kynttilät ja oli musiikkia ja mies oli laittanut mulle vaahtokylvyn ja kynttilöitä kylpyhuoneeseen.:heart: Tarjoutui pesemään minun tukankin. Oli ihanaa, kun se oli siivonnut koko kodin ja vielä iltapalaakin laitto mulle. Ette usko, että kyl tuli hyvä mieli!:heart::heart:

Voi että mä tykkään siitä miehestä. Rakastan ihan kauheesti.:p

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22422720:
Sen TÄYTYI olla tankotanssikurssi, kun mies oli noin kilttinä :whistle: ;)

Ei se ollut. Ei se liittynyt tanssiin, vaan siihen, että olin tunnin poissa, että hän ehti järjestää. Se halus piristää mua, kun mulla oli hieman paha mieli.

Ei se ollut. Ei se liittynyt tanssiin, vaan siihen, että olin tunnin poissa, että hän ehti järjestää. Se halus piristää mua, kun mulla oli hieman paha mieli.

Hmmm... No onkos sinun miehellä silmälasit? Ettei hän vain olisi normi elämän Clark Kent, oikeasti Supermies (vai teräsmiesköhän se oli) kun oli noin nopsa.

Eipä siinä, mahtava yllätys! Kelpais kyllä mullekin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22422777:
Hmmm... No onkos sinun miehellä silmälasit? Ettei hän vain olisi normi elämän Clark Kent, oikeasti Supermies (vai teräsmiesköhän se oli) kun oli noin nopsa.

Eipä siinä, mahtava yllätys! Kelpais kyllä mullekin :heart:
:) Saattaa olla. Tosin asunnon se oli siivonnut jo aiemmin päivällä.

Huoh, voikun meilläkin mies edes joskus huomios minutkin :(
Se ei edes mun synttäreitä muistanut, täytin kuitenkin pyöreitä niin joku muistaminen olis ollut edes kiva...

[QUOTE="joku";22422911]Huoh, voikun meilläkin mies edes joskus huomios minutkin :(
Se ei edes mun synttäreitä muistanut, täytin kuitenkin pyöreitä niin joku muistaminen olis ollut edes kiva...[/QUOTE]

:hug: Joskus kannattaa itte huomioida sitä toista. Siitä saa kumminkin sit ikäänkuin puolet siitä ilosta. Mulla oli sillooin toissayönä semmoinen olo, että tarttisin huomiota, mutta sitten ajattelin, että jos mä järjestäsin miehelle jotain... En kerennyt, mutta se järjestikin mulle. Ihan kuin se mun hyvä aie jo olis muuttanut asioita.

Jos järkkäät jotain kivaa tunnelmaa, saat nauttia siitä itsekin.

:hug: Joskus kannattaa itte huomioida sitä toista. Siitä saa kumminkin sit ikäänkuin puolet siitä ilosta. Mulla oli sillooin toissayönä semmoinen olo, että tarttisin huomiota, mutta sitten ajattelin, että jos mä järjestäsin miehelle jotain... En kerennyt, mutta se järjestikin mulle. Ihan kuin se mun hyvä aie jo olis muuttanut asioita.

Jos järkkäät jotain kivaa tunnelmaa, saat nauttia siitä itsekin.

Niin mä oon aina järkännytkin. Viimeks, kun oli sen synttärit oli meillä juuri syntynyt toinen lapsi silti mä leivoin sille kakut ja ostin pienen lahjan.
Monesti juuri teen juuri sitä varten vaikka sen herkkuruokaa vaikken siitä itse välitä yms. niin olis se kiva et joskus edes vähän huomioitais...

[QUOTE="vieras";22423123]En todellakaan antais miehen pestä mun tukkaa. Ei se osaa tehdä sitä oikein.[/QUOTE]

Mullaki tuli tästä vähän outo tuntuma :D Selän pesun ymmärrän, mutta tulee jotenki hassu mielikuva ku ajattelen miestä pesemässä mun tukkaa, hahah! Shampoot silmissä ja mies ähisemässä pitkän letin kans

[QUOTE="vieras";22423123]En todellakaan antais miehen pestä mun tukkaa. Ei se osaa tehdä sitä oikein.[/QUOTE]

No, kyllä mun mies osaa. Pesee se usein meidän tytönkin tukkaa. Sen on pakko antaa osata asioita, tai mä joudun muuten sit tehdä kaiken itse.

Mullaki tuli tästä vähän outo tuntuma :D Selän pesun ymmärrän, mutta tulee jotenki hassu mielikuva ku ajattelen miestä pesemässä mun tukkaa, hahah! Shampoot silmissä ja mies ähisemässä pitkän letin kans

Mutta ei se ammeessa ole lainkaan vaikeaa. Eikä muutenkaan mitään vaikeaa. Mulla ei kasva ihan silmien lähellä ees tukkaa, niin luulen, et se helpottaa.

loistavaa että on kipinöitäkin, kyllähän se ainainen tasaisuuskin on huono loppujen lopuksi, ihminen tarvitsee haasteita elämäänsä tai se alkaa etsimään niitä :)

[QUOTE="joku";22423145]Niin mä oon aina järkännytkin. Viimeks, kun oli sen synttärit oli meillä juuri syntynyt toinen lapsi silti mä leivoin sille kakut ja ostin pienen lahjan.
Monesti juuri teen juuri sitä varten vaikka sen herkkuruokaa vaikken siitä itse välitä yms. niin olis se kiva et joskus edes vähän huomioitais...[/QUOTE]

Voi että... Ootkos sanonut sille, että kaipaisit joskus jotain yllätystä ja hemmottelua itsellesi?

Yhteistyössä