Minä kävin meidän kuopuksen kanssa ihan vatsan ultrassa, koska oli lastenlääkärin mielestä vauvan itku niin kovaa ja raivokasta, että epäili jotain muuta kuin koliikkia. Mitään ei onneksi löytynyt, mutta ihan järkyttävää se huuto oli. Vauva puristi kädet nyrkkiin ja huusi pää punaisena aina hereillä ollessaan, pahiten 19-05 aikaan eli IHAN koko yön. neuvolassa sanoivat, että harvoin näkee näin pahaa koliikkia, mutta mitään muuta syytä sille ei löytynyt. Neuvolan täti soitti minulle jopa kotiin ja kysyi miten jaksan ja oli erittäin huolissaan (minulla oli esikoinen 1v5kk ja nukkui hänkin erittäin huonosti, eli heräili 4 kertaa yössä vähintään ) 05 pääsin nukkumaan ja esikoinen heräsi 07 aikaan, joten näin mentiin 3kk, kunnes koliikki loppui kuin seinään ja siitä lähtien meillä oli nauravainen tyttövauva =) Ja voin sanoa, että vasta siinä vaiheessa pystyi sanomaan, että ihanaa kun lapsi oli syntynyt (kuulostaa varmaan kamalalle, mutta niin se vaan oli ) Meillä siis kokeiltiin vyöhyketerapiaa, olin dieetillä, enkä saanut syödä mitään erikoisempaa ja maitotuotteita jne. vatsanultrassa käytiin. Mikään ei auttanut.