Mä oon hukannu kaikki laskut! *turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutistunut

Vieras
Voi kerpele |O

Mä olin laittanut ne kaikki yhteen kirjekuoreen, ja nyt sitä kuorta ei löydy mistään!!
Oon kattonu kirjahyllyn, tietokenepöydän hyllyt, keittiön kaapit ja laatikot, siis ihan kaikki paikat minne olisin ne voinu lykätä!

Täytyy toivoo, että ne ilmestyy jostain odottamasta paikasta.

Miten voi olla tämmönen lahopää :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
meil o kansios odottaas maksua jonka jälkee lentää roskii!mihi niitä sit enää tarvii??

minä ainkin pidän todisteena 5 vuotta, etttä on maksettu. Ainhan niitä voi tarvita jos esim karhutaan jo maksettua laskua

meil o kansios odottaas maksua jonka jälkee lentää roskii!mihi niitä sit enää tarvii??

Entäs jos sattuu löytyy joku virhe? Tai jos joku syyttää ettet ole laskua maksanut niin sulla ei ole näyttää kuittia? ( tai saattaa olla ehkä tiliote, mut silti ) :o Me pidämme maksetut laskut kansiossa pari vuotta ja sit heivataan pois.

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:

Entäs jos sattuu löytyy joku virhe? Tai jos joku syyttää ettet ole laskua maksanut niin sulla ei ole näyttää kuittia? ( tai saattaa olla ehkä tiliote, mut silti ) :o Me pidämme maksetut laskut kansiossa pari vuotta ja sit heivataan pois.

Jos ei ole laskua eikä tiliotetta tallessa,pankista saa uuden tiliotteen.
5 vuotta taitaa olla tuo aika kun pitäisi olla tallessa,sinä aikana pitää karhuta.

Tuo mappi systeemi on niin hyvä ja yksinkertainen,mä en alkuunkaan ymmärrä ihmisiä , joita on jopa tavannut, että kaappien hyllyiltä ja ties mistä etitään laskuja ja muita tärkeitä papereita, mapit ei paljon maksa ja pariin mappiin mahtuu paljon asiaa, eikä ne häviä ovat sen verran isoja, pikkulasten äitinä säästyy paljon aikaa ja vaivaa kun tietää mistä hakee.

Yhteistyössä