Okei, kyse vasta 1-vuotiaasta, mutta mä oon nyt niin loppu... Huonosti nukuttu yö ja hirvee migreeni ollut koko päivän ja tuo yksi saa täällä kotona tosiaan kaaoksen aikaa. Kaikki laatikot ja kaapit avataan ja kaikki revitään alas, mikä nyt tietty on luonnollista, mutta sai siis vedettyä pitkästä kuivamuona kaapistamme alas vehnäjauhot ja sokerit jotka tietty levisivät pitkin lattioita... Yritin niitä imuroida niin poika vetää ihan jatkuvasti imurin johtoa pois seinästä, kun sitten keksin laittaa keittiön työpöytä tason pistorasiaan johdon ja sain hetken siis rauhassa imuroitua niin poika oli olohuoneessa repimässä laatikosta saamaansa esikoisen vauvaalbumia säpäleiksi :'(
Ihan oikeesti, tuo on maailman vilkkain ja ehtiväisin poika, mä en ehdi kuin hänen jälkiään siivota ja taas on seuraava tuhotyön korjaus odottamassa. Miten mä oikein järjestän tämän asunnon niin ettei elämä olis pelkästän tätä? Ei noihin tv-tason laatikoihin edes saa mitään lapsilukkoa... Ja jos tyhjennän täältä KAIKKI laatikot ja kaapit niin minne ne tavarat laitan?
Eilen olin kaverin luona kylässä ja siellä poika sai vitriinistä revittyä lasit alas lattialle säpäleiksi vaikka me molemmat, minä ja kaveri juostiin pojan perässä, kahvitkin juotiin vuorotellen eli toinen vahti poikaa ja toinen istui kahvipöydässä.
Arg, mä revin nyt hiuksia päästäni hetken aikaa ja koitan rauhoittua |O :/
Ihan oikeesti, tuo on maailman vilkkain ja ehtiväisin poika, mä en ehdi kuin hänen jälkiään siivota ja taas on seuraava tuhotyön korjaus odottamassa. Miten mä oikein järjestän tämän asunnon niin ettei elämä olis pelkästän tätä? Ei noihin tv-tason laatikoihin edes saa mitään lapsilukkoa... Ja jos tyhjennän täältä KAIKKI laatikot ja kaapit niin minne ne tavarat laitan?
Eilen olin kaverin luona kylässä ja siellä poika sai vitriinistä revittyä lasit alas lattialle säpäleiksi vaikka me molemmat, minä ja kaveri juostiin pojan perässä, kahvitkin juotiin vuorotellen eli toinen vahti poikaa ja toinen istui kahvipöydässä.
Arg, mä revin nyt hiuksia päästäni hetken aikaa ja koitan rauhoittua |O :/