M
minä
Vieras
No epäilen vain,ettei eroa ole pahemmin pystynyt käymään läpi,jos heti ottaa uuden tilalle.Eli käytännössä siirtyy heti uuteen suhteeseen.Ja pari kuukautta on eroprosessissa tosi lyhyt aika.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mä en näe miehen mahdollisia tulevia vaikeuksia ongelmana vaan JO OLEMASSAOLEVIEN LASTEN vaikeuksia.Jos erosta on pari kuukautta niin eihän lapset ole päässeet edes alkuun asian käsittelyssä,etkä ole ap sinäkään.Ehkä ystäväsi osaavat ajatella järjellä.Ilkeitä ja moukkamaisia ovat,mutta ehkä ajattelevat parastasi(tai lastesi parasta)Mieti miltä lapsistasi tuntuu jos uusi vauva tulee vielä tämän vuoden puolella?Vanhempien ero on lapsille yksi suurimmista järkytyksistä.Haluatko romuttaa lastesi mielenterveyden vain koska et osaa ajatella järkevästi?!
enköhän mä itse tiedä milloin olen toipunut erosta ja kyllä siitä olen koska se suhde oli jo tuhoon tuomittu ajat sitten!
Lapsista en tietenkään tiedä kauan se vie,mitä heidän päässään liikkuu.
Tätä asiaa kannattaisi todellakin miettiä!!!
Ja parasta lapsille olisi viedä heidät esim perheneuvolaan ja saada heille apua eron käsittelyyn.
Näistä isistä ja äidistä.. Ap on äiti jo oleville ja tulevalle, kyllä. On aivan eri asia taloudellisesti ja henkisesti olla yh kahdelle tai kolmelle. On siinä eroa, varsinkin kun ovat eri isille, ei tapaamiset jne aina mene samana viikonloppuna tms, jos ap eroaa tästä uudesta miehestä myös, eli voi olla todella rankkaa tämä lasten ja heidän isien tapailurumba, kun se voi olla sitä jo yhden isän kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mä en näe miehen mahdollisia tulevia vaikeuksia ongelmana vaan JO OLEMASSAOLEVIEN LASTEN vaikeuksia.Jos erosta on pari kuukautta niin eihän lapset ole päässeet edes alkuun asian käsittelyssä,etkä ole ap sinäkään.Ehkä ystäväsi osaavat ajatella järjellä.Ilkeitä ja moukkamaisia ovat,mutta ehkä ajattelevat parastasi(tai lastesi parasta)Mieti miltä lapsistasi tuntuu jos uusi vauva tulee vielä tämän vuoden puolella?Vanhempien ero on lapsille yksi suurimmista järkytyksistä.Haluatko romuttaa lastesi mielenterveyden vain koska et osaa ajatella järkevästi?!
enköhän mä itse tiedä milloin olen toipunut erosta ja kyllä siitä olen koska se suhde oli jo tuhoon tuomittu ajat sitten!
Ja parasta lapsille olisi viedä heidät esim perheneuvolaan ja saada heille apua eron käsittelyyn.
Näistä isistä ja äidistä.. Ap on äiti jo oleville ja tulevalle, kyllä. On aivan eri asia taloudellisesti ja henkisesti olla yh kahdelle tai kolmelle. On siinä eroa, varsinkin kun ovat eri isille, ei tapaamiset jne aina mene samana viikonloppuna tms, jos ap eroaa tästä uudesta miehestä myös, eli voi olla todella rankkaa tämä lasten ja heidän isien tapailurumba, kun se voi olla sitä jo yhden isän kanssa.
voi jeesus! Eli siis minäkin tässä eroava nuori äiti, minun siis pitäisi myös viedä lapseni terapiaan perheneuvolaan, jotta selviää erosta? eiköhän jokainen voi käsitellä oman eronsa lapsen kanssa kotona jos mitään ongelmia ei ilmene?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:No epäilen vain,ettei eroa ole pahemmin pystynyt käymään läpi,jos heti ottaa uuden tilalle.Eli käytännössä siirtyy heti uuteen suhteeseen.Ja pari kuukautta on eroprosessissa tosi lyhyt aika.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mä en näe miehen mahdollisia tulevia vaikeuksia ongelmana vaan JO OLEMASSAOLEVIEN LASTEN vaikeuksia.Jos erosta on pari kuukautta niin eihän lapset ole päässeet edes alkuun asian käsittelyssä,etkä ole ap sinäkään.Ehkä ystäväsi osaavat ajatella järjellä.Ilkeitä ja moukkamaisia ovat,mutta ehkä ajattelevat parastasi(tai lastesi parasta)Mieti miltä lapsistasi tuntuu jos uusi vauva tulee vielä tämän vuoden puolella?Vanhempien ero on lapsille yksi suurimmista järkytyksistä.Haluatko romuttaa lastesi mielenterveyden vain koska et osaa ajatella järkevästi?!
voi jeesus! Eli siis minäkin tässä eroava nuori äiti, minun siis pitäisi myös viedä lapseni terapiaan perheneuvolaan, jotta selviää erosta? eiköhän jokainen voi käsitellä oman eronsa lapsen kanssa kotona jos mitään ongelmia ei ilmene?
No onkos sulla heti uusi mies ja uusi vauva tulossa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pahapaha:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mä en näe miehen mahdollisia tulevia vaikeuksia ongelmana vaan JO OLEMASSAOLEVIEN LASTEN vaikeuksia.Jos erosta on pari kuukautta niin eihän lapset ole päässeet edes alkuun asian käsittelyssä,etkä ole ap sinäkään.Ehkä ystäväsi osaavat ajatella järjellä.Ilkeitä ja moukkamaisia ovat,mutta ehkä ajattelevat parastasi(tai lastesi parasta)Mieti miltä lapsistasi tuntuu jos uusi vauva tulee vielä tämän vuoden puolella?Vanhempien ero on lapsille yksi suurimmista järkytyksistä.Haluatko romuttaa lastesi mielenterveyden vain koska et osaa ajatella järkevästi?!
Just toi viimeinen lause - ehkä otat ensin selvää mitä heidän päässä liikkuu? Ainakin jokainen vastuuntuntoinen äiti niin yrittäisi tehdä...
Kyseessä on kuitenkin pienet lapset joten heiltä en saa kysymällä vastauksia tai niitä oikeita vastauksia.miten mahdollisesti selvitän lapseni ajatukset`?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:itse tiedän hyvin monta eronnutta äitiä jotka ovat aika pian alkaneet tapailla uutta miestä enkä kyllä koskaan ole kuullut että heitä tuomittaisiin sen takia.pitääkö elämän loppua jos suhde kariutuu?Pitääkö elää sinkkuna loppuelämä sitten?Minusta ei vaan pitää tehdä mikä itsestään tuntuu paremmalta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:itse tiedän hyvin monta eronnutta äitiä jotka ovat aika pian alkaneet tapailla uutta miestä enkä kyllä koskaan ole kuullut että heitä tuomittaisiin sen takia.pitääkö elämän loppua jos suhde kariutuu?Pitääkö elää sinkkuna loppuelämä sitten?Minusta ei vaan pitää tehdä mikä itsestään tuntuu paremmalta.
Alkuperäinen kirjoittaja taas yksi vieras:Joo-o. Keskustelun aloittaja on tullut tänne kertomaan vaikeasta tilanteestaan ja muutenkin hakemaan muitakin mielipiteitä mitä saa "kavereiltaan" tällä hetkellä. Että mitäs helvettiä, että täällä neuvotaan heti paikalla viemään kaikki perheneuvolaan terapiaan ja vaikka mitä muuta paskaa?? Kuka täällä on sanomaan toiselle, että onko se käsitellyt eron miehensä kanssa vai ei?? Hei huhhuh. Missä on ihmisten HIENOTUNTEISUUS JA ELÄMÄN KUNNIOITUS kysyn vaan? Että ohjataan suunnilleen aborttiin täältäkin, vaikka kirjoittajilla/vastaajilla on luultavasti omiakin lapsia. Ajatelkaa välillä sydämmillänne, älkääkä olko niin tuomitsevia.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:itse tiedän hyvin monta eronnutta äitiä jotka ovat aika pian alkaneet tapailla uutta miestä enkä kyllä koskaan ole kuullut että heitä tuomittaisiin sen takia.pitääkö elämän loppua jos suhde kariutuu?Pitääkö elää sinkkuna loppuelämä sitten?Minusta ei vaan pitää tehdä mikä itsestään tuntuu paremmalta.
Ei tartte koko elämää viettää yksin,mutta ensiksi pitää selvittää miten lapset voivat.Miten auttaa heidät erosta yli.Mun mielestä silloin kun on lapsia pistetään omat itsekkäät tarpeet jäähylle ja mietitään lasten parasta.Ja jos ei itse osaa lapsiaan auttaa,siihen haetaan apua.
Ja laastarisuhteethan ovat aika yleisiä eronneilla...
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Lisään vielä, että kun eroaa, minun mielestäni on hyvä pitää vähintään se harkinta-aika ihan oman arjen selvittelyyn jne, eikä rynniä heti uuteen suhteeseen.
Lisäksi, kun on lapsia, harkitsisin kyllä tarkkaan ennenkuin esittelisin uuden miehen lapsilleni.
Kun on lapsia, ei kaikkea enää voi tehdä kuten itseä huvittaa, koska se vastuu olemassaolevista lapsista on mielestäni ensisijainen.
En siis ole kuitenkaan sitä mieltä, ettei eronnut äiti saisi koskaan enää ottaa uutta miestä, mutta maltti on valttia tässä asiassa. Nyt ap:lla on käynyt toisin, ok, ja paljon on mietittävää, mutta kyllä mielestäni keskustelu ulkopuolisen kanssa olisi hyväksi.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:itse tiedän hyvin monta eronnutta äitiä jotka ovat aika pian alkaneet tapailla uutta miestä enkä kyllä koskaan ole kuullut että heitä tuomittaisiin sen takia.pitääkö elämän loppua jos suhde kariutuu?Pitääkö elää sinkkuna loppuelämä sitten?Minusta ei vaan pitää tehdä mikä itsestään tuntuu paremmalta.
Ei tartte koko elämää viettää yksin,mutta ensiksi pitää selvittää miten lapset voivat.Miten auttaa heidät erosta yli.Mun mielestä silloin kun on lapsia pistetään omat itsekkäät tarpeet jäähylle ja mietitään lasten parasta.Ja jos ei itse osaa lapsiaan auttaa,siihen haetaan apua.
Ja laastarisuhteethan ovat aika yleisiä eronneilla...
Ja koskahan lapset ovat valmiita tarkalleen ottaen äidin uuteen suhteeseen? Just joku kirjotti, että lapsi alkoi käsitellä eroa vasta paljon myöhemmin! Eihän sellaista voi tietää!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:en ole huomannut lapsistani että he olisivat kauheasti kärsineet erosta.vanhempi lapsi on ymmärtänyt tilanteen että äiti ja isä asuvat erillään.
Pienemmästä en osaa sanoa,hän on kuitenkin niin pieni että unohtaa helposti.
Mitä oireita minun pitäisi ottaa huomioon että näkisin onko lapseni sekaisin erosta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:en ole huomannut lapsistani että he olisivat kauheasti kärsineet erosta.vanhempi lapsi on ymmärtänyt tilanteen että äiti ja isä asuvat erillään.
Pienemmästä en osaa sanoa,hän on kuitenkin niin pieni että unohtaa helposti.
Mitä oireita minun pitäisi ottaa huomioon että näkisin onko lapseni sekaisin erosta?