mä olen tainnu olla pikkusen kännissä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
kun tänään kaupassa tuli kasvoilta ihan tutun näkönen kundi moikkaan iloisesti mua enkä mä muista vieläkään kuka se on :o en edes nimeä :headwall:
ja sillä oli tyttöystävä mukana et ei me mitään sellasta touhuttu ainakaan olla ku moikkaskin mut vaivaa ihan viimeiseen asti kuka se on :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Jos teil on ollut kolmestaan kimppakivaa :p :xmas:

ei oo ollu pillunmakua suussa aikoihin :laugh:

Jos se katteli vierestä ku te höyläsitte :whistle: :xmas:

oiskohan noin :o

Ehkä ehkä ei :xmas: Mut oikeasti on noloo ittelläänkin kun joskus joku on moikannu enkä ole heti tajunnut kuka se on ollut..
 
Ai kauheeta, tuli mieleen kaikki ne hämärän peitossa olevat tyypit baareissa joiden kans joskus häselsi aina jotain ja jälkeenpäin selvästä päästä nähdessä men edes tunnistanu niitä :laugh:
 

Yhteistyössä