Mä olen rikollinen kun ostan musiikkini!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikachu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikachu

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 727
0
36
Jo kolmas tuttava ihmetteli kun ostan musiikkini itunesista. Kun on niitä ja näitä ohjelmia millä voit hakea jne,jne... Kyllä mä sen tiedän!!

Onx se nyt niin väärin toimia laillisesti ja oikein... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Jo kolmas tuttava ihmetteli kun ostan musiikkini itunesista. Kun on niitä ja näitä ohjelmia millä voit hakea jne,jne... Kyllä mä sen tiedän!!

Ymmärrän ystäviäsi. Niiden mielestä heidän kaveri on ryöstön kohteena.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:

Ymmärrän ystäviäsi. Niiden mielestä heidän kaveri on ryöstön kohteena.

Justiinsa...

Ja onko se laitonta, jos kopioi? Nykyisestä lainsäädännöstä ei ota pirukaan tolkkua.

Ainakaan ketään ei ole tuomittu kopioimisesta.

Esim. mp3 soittimen käyttäminen olisi mahdotonta, jos levyjä ei saisi sille kopioida. Itse ainakin otan kirjastosta levyt suoraan kopiona, niin jää alkuperäinen lainattavaksi sille, joka sen haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja lol :):
Ainakaan ketään ei ole tuomittu kopioimisesta.

Esim. mp3 soittimen käyttäminen olisi mahdotonta, jos levyjä ei saisi sille kopioida. Itse ainakin otan kirjastosta levyt suoraan kopiona, niin jää alkuperäinen lainattavaksi sille, joka sen haluaa.

Omaan käyttöön saa kopioida.

Yhteistyössä