mä olen nyt huono ihminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
ja vedän kalsarikännin :xmas:
KIVITTÄKÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
huomena ansaittu vapaa ja lähtö likkojen kanssa viikonloppureissuun, koko viikonloppu shopaten, bilettäen ja hotellissa yöpyen! :heart:
paitsi jos käy niinku kumman kaa ohjelmassa;
"-mistä sä heräsit tänään?
-siis mä en tiedä mitä tapahtu, mutta mä heräsin kotoo!!!" :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
Alkuperäinen kirjoittaja siitä vaan:
No mikäs siinä,jos sulla ei ole lapsia siellä hoidettavana.

no ei tietenkään ole :D vai meinaatko et jättäisin ne yksin kotiin? vai et ottaisin mukaan reissuun? :D

No voishan ne siinä sulla siellä vielä tänään pyöriä, kun sä niitä kalsarikännejäsi siinä koneen ääressä vetelet, jos olisit vasta huomenna viemässä ne hoitoon, kun lähdet sinne biletysreissullesi. Sitä vaan aattelin.

no ei tietenkään ole :D vai meinaatko et jättäisin ne yksin kotiin? vai et ottaisin mukaan reissuun? :D

No voishan ne siinä sulla siellä vielä tänään pyöriä, kun sä niitä kalsarikännejäsi siinä koneen ääressä vetelet, jos olisit vasta huomenna viemässä ne hoitoon, kun lähdet sinne biletysreissullesi. Sitä vaan aattelin.

niin aivan, no se yksi ainoa on nukkumassa ja mies on selvinpäin :D
eikä lapsi mee hoitoon vaan isälleen :)

niin aivan, no se yksi ainoa on nukkumassa ja mies on selvinpäin :D
eikä lapsi mee hoitoon vaan isälleen :)

Rock rock sitten vaan eikun tukka sekaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmI:
tää on siis se kellonaika ku vakkareilla näyttäs olevan joku harmaa käämeilemässä :wawe:

Ei, vaan tämä on se kellonaika, että jotkut vetelee kalsarikännejä ja pyytää toisia kivittämään siitä hyvästä.

Yhteistyössä