Mä olen mainonnan uhri ja nyt ällöttää :X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Menin ja tilasin semmoisen hampaiden valkaisu- setin ja pistin mömmöt tänään ekaa kertaa. Sitä tursusi sen muotin yli vaikka kuinka paljon (eli mitä ilmeisemmin laitoin ainetta liikaa) ja sitä sitten räin ja nieleskelin.

Yöks :x :x . No, toivottavasti edes hampaista tulee valkoisemmat ilman että ne tippuu suusta :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Olikos kallistakin? :o
Kuulostaa kaikin puolin herkulliselta kokemukselta :D

59? maksoi se setti :). En tiedä moneksiko kerraksi siitä riittää, mutta kaiketi useammaksi kun kerran useampaa valkaisukertaa suositellaan.

Turhamaista kaikin puolin, mutta järkytyin yks aurinkoinen päivä kun huomasin auton peruutuspeilistä miten uskomattoman keltaiset hampaat mulla on :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:
kerro kuin käy!!! tahtois kans; kahvia ku tulee juotua päivittäin... :ashamed:

Juu, kerron :). yhden käyttökerran jälkeen tuloksia on... ei yhtään :D. Mutta en luovu toivosta :)

Mulla tosin on luonnostaan keltainen hammasluu. Muistan jo pikkutyttönä häpeilleeni keltaista hammaskalustoa ja silloin hammaslääkärini vaan lohdutteli että keltaiset hampaat on valkoisia vahvemmat. Toivottavasti kuitenkin edes vähän tulisi valkoisemmiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
59? maksoi se setti :). En tiedä moneksiko kerraksi siitä riittää, mutta kaiketi useammaksi kun kerran useampaa valkaisukertaa suositellaan.

Turhamaista kaikin puolin, mutta järkytyin yks aurinkoinen päivä kun huomasin auton peruutuspeilistä miten uskomattoman keltaiset hampaat mulla on :ashamed:

Oo! Täälläkin odotetaan innokkaana lopputulosta, taidan nimittäin nauttia liikaa punaviiniä ja kahvia...

Mä tilasin keväällä samaa mönjää ja mulla se toimi! Pidin eka parina päivänä vähän aikaa ja lopulta yön yli. Hampaista tuli huomattavasti valkoisemmat ja ovat vieläkin suussa. ;) Positiivisesti yllätyin.

Alkuperäinen kirjoittaja Valkoiset hampaat.jotain...:
Mä tilasin keväällä samaa mönjää ja mulla se toimi! Pidin eka parina päivänä vähän aikaa ja lopulta yön yli. Hampaista tuli huomattavasti valkoisemmat ja ovat vieläkin suussa. ;) Positiivisesti yllätyin.

eli ei ne ihan humpuukia ole välttis! :whistle: Tarttee varmaan tilata...

Mut muistakaa, että 2vrk ilman värjääviä aineita, sen jälkeen ku mömmöt ollut suussa. Muuten turha toivo! EI sii kahvia, tupakkaa, teetä, punaviiniä, cocacolaa tms. Hampaan pinta valkaisun jälkeen niin huokonen, että kiilteen täytyy antaa palautua ennen värjääviä aineta.

Sellaista sanoo hän:)

Mä tilasin olikohan dentwayltä niillä se hinta 99e koko ajan. En tosin vielä oo käyttänyt. Tossa pitää pestä hampaat ennen käyttöä. Pitikö tossa sun aineessa pestä hampaat eka? Kun kaveri osti jonkun 5-kympin valkaisun niin siinä ei pitänyt pestä hampaita ensin, mut mun mielestä se ei sillon imeydy suoraa hampaaseen se aine... ja kaveri sano et sen hampaita vihloo nyt ihan sikana...

Alkuperäinen kirjoittaja Maaru:
Mut muistakaa, että 2vrk ilman värjääviä aineita, sen jälkeen ku mömmöt ollut suussa. Muuten turha toivo! EI sii kahvia, tupakkaa, teetä, punaviiniä, cocacolaa tms. Hampaan pinta valkaisun jälkeen niin huokonen, että kiilteen täytyy antaa palautua ennen värjääviä aineta.

Sellaista sanoo hän:)

O-ou! Arvaa kuka veti just Pepsi Maxia ja tupakan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka:
Mä tilasin olikohan dentwayltä niillä se hinta 99e koko ajan. En tosin vielä oo käyttänyt. Tossa pitää pestä hampaat ennen käyttöä. Pitikö tossa sun aineessa pestä hampaat eka? Kun kaveri osti jonkun 5-kympin valkaisun niin siinä ei pitänyt pestä hampaita ensin, mut mun mielestä se ei sillon imeydy suoraa hampaaseen se aine... ja kaveri sano et sen hampaita vihloo nyt ihan sikana...

Juu, pitää pestä hampaat ennen tuon aineen laittamista. Ja ohjeissa vielä erikseen mainittiin että toimii parhaiten puhtaissa hampaissa.

Tuosta vihlomisesta mäkin olen lukenut kauhutarinoita. No, tuleepa sitten paasto samalla kun ei pysty hetkeen mitään syömään :D

Kiva kuulla positiivinen kokemus :). Ja juu, samasta osoitteesta tilasin omani.

Mietin vaan tuota että pidit yön yli.... eiks ollut yhtään hankalaa? Ja niissä ohjeissa mun mielestä puhuttiin neljästä tunnista kerrallaan (siis maksimissaan). No, tuskin siitä sitten haittaakaan oli jos sulla nyt kerran on valkoiset hampaat ja vielä suussa paikallaankin :D

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Ei kai ne sitä luonnostaan keltaista hammasluuta valkaise, vaan värjäytymät, jotka johtuvat syömisistä ja juomisista.

No juu, taidan turhaan elätellä toiveita siitä. Mutta kyllä mulla nyt on keltaisemmat hampaat kuin nuorempana. Että jos sais edes sen keltaisiksi mitä ne silloin oli :D

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Kiva kuulla positiivinen kokemus :). Ja juu, samasta osoitteesta tilasin omani.

Mietin vaan tuota että pidit yön yli.... eiks ollut yhtään hankalaa? Ja niissä ohjeissa mun mielestä puhuttiin neljästä tunnista kerrallaan (siis maksimissaan). No, tuskin siitä sitten haittaakaan oli jos sulla nyt kerran on valkoiset hampaat ja vielä suussa paikallaankin :D

Vähän myöhässä vastaus, mutta... Luin sieltä sivuilta käyttäjien kertomuksia ja joku kertoi pitäneensä yön yli. Ja niinpä minäkin reippaana tyttönä tein saman. :) Ihan hyvin meni yö, siihen mennessähän olin jo totutellut hiljelleen käyttöön. Valveillaolo aikana valkaisu oli hankalaa kun piti komennella lapsia, enkä ollut ilm. kovin vakuuttava muotin kanssa, mutta yöaikaan ei tarvinnut puhua ja muotti pysyi hyvin suussa.

Valkaisin hampaita keväällä ja nyt viime viikolla oli taas pitkän tauon jälkeen tahnat yön suussa. Ikenet eivät palaneet, vaikka valaisuväli oli pitkä. Ja hampaat senkus vaan valkaistuu. :)

Yhteistyössä