J
"jaajo"
Vieras
Oon koko elämäni tehnyt töitä, lukuunottamatta aikaa kun olin lasten kanssa kotona.
Siis olen ollut ahkera enkä vain odottanut kaiken tulevan itsestään.
Sitten on näitä joilla ei kouluja käyty eikä olla töitäkään juuri tehty ja silti ostellaan ja matkustellaan paljon ja lapsia hankitaan koko ajan lisää vaikka ei tietoakaan paremmista tuloista jne. Sitten joku vielä kehtaa sanoa palstalla että elämässä saa kaiken mitä haluaa. No tiedoksi että eipä saa edes kovalla työllä.
Siis olen ollut ahkera enkä vain odottanut kaiken tulevan itsestään.
Sitten on näitä joilla ei kouluja käyty eikä olla töitäkään juuri tehty ja silti ostellaan ja matkustellaan paljon ja lapsia hankitaan koko ajan lisää vaikka ei tietoakaan paremmista tuloista jne. Sitten joku vielä kehtaa sanoa palstalla että elämässä saa kaiken mitä haluaa. No tiedoksi että eipä saa edes kovalla työllä.