Mä olen jo nyt aika kypsä tähän raskaana olemiseen, mä haluan tästä mahasta eroon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä en jaksa, ainakaan tällä hetkellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä en jaksa, ainakaan tällä hetkellä

Vieras
Ja vasta on menossa rv23, että aika pitkä matka tässä on vielä edessä. 2 kuukautta pitäisi vielä jaksaa tehdä töitä ja niistä 2 viikkoa vielä aika rankkaakin hommaa, sitten pitäisi vähän helpottaa, mutta toisaalta, jos vain pystyn ja kysytään, niin teen toki enempikin hommia, kun taas rahapussi huutaa rahaa.
Kesäloma siis alkaa syyskuun puolessa välissä ja sinne on ihan äärettömän pitkä aika vielä.

Olen yh kaiken lisäksi ja esikoinen on vajaa 2v, että eipä tässä oikein muuta tehdä tällä hetkellä kuin töitä ja lastenhoitoa. Mä vaan niin haluan tästä mahasta eroon, niin eipä tarvitsisi kuunnella miten ihmiset voivottelee ja ihmettelee, että mites se nyt ero on tullut kun toinenkin on tulossa ja blaa blaa. Yleensä sanonkin että no niin nyt vaan kävi, minkäs sille voi.

Tässä tilassa ei toisia miehiäkään voi oikein katsella tai siis voi, mutta ne ei kahta kertaa minua kyllä vilase, kun maha pystyssä kävelen, oletetaan heti, että mulla on tietysti mies.

Tää kuumuuskaan ei sovi nyt mulle yhtään, kiva kun on lämmintä, mutta toista viikkoa kun lämpötila on yli +30, niin kyllä siinä alkaa hymy hyytymään, etenkin töissä.

Mulla olis ollut la lokakuussa.. Ja voin kuvitella mitä olis olla raskaana näillä helteillä! Esikoinen syntyi syyskuussa ja kyllä se loppukesä oli aika tuskaista. Ei tarvinnut paljon mitään tehdä kun olo oli jo tuskainen ja hiki valui. Turvoksissakin olin niin hemmetisti.

Mulla ei onneksi tää maha haittaa tuota työntekoa suuremmin, hieman on ehkä rauhoittanut menoa, mutta vielä onneksi pystyn tekemään ja monet kauhistelee, miten mä jaksan ja ota nyt rauhallisesti, ja muista pitää itsestäsi huolta. Joo joo pidetään pidetään, mutta kun ei sitä rahaa tule jos ei töitä tee ja kun vielä olo on ihan hyvä, niin nyt on tehtävä, töissä onneksi on sellainen tilanne, että voin milloin vaan ilmoittaa, että nyt ei enää jaksa, niin sitten voin keventää hommiani.
Esikoista kun odotin, niin kesä oli onneksi aika helppo, ei ollut tällaisia helteitä ja esikoinen syntyi elokuussa, että jos nyt olisi sama tilanne, niin aika kaamea olo varmaan jo olisi.

Onneksi olen ainakin vielä välttynyt turvotuksilta, ainakin suuremmilta.

Vai niin.
Antaisin vaikka hampaani suusta, jos saisin vielä olla raskaana. Pitemmällä olisin, jos vauva ei olisi kuollut ennen aikojaan. :( :snotty:

Tsemppiä helteisiin! Itse tekisin mitä vaan, jotta olisin saanut pitää vauvani. :(

voisin yhtyä samaan, mulla nyt rv 24 ja ihan kypsä jo tähän mahaan ja raskaana olemiseen. voisin synnyttää nyt samantien et saisin oman kroppani takas niin , et voisin taas nukkua mahallaan ja ottaa pari siideriäkin. turhan pitkä tää raskaus muutenkin, sais kestää vaan vaik 3kk :)

Täällä rv28, ja todellakin raskaana on hirveetä näillä helteillä! Hemppariki 96 ni kyllä on välillä pystyssä pysyminen. Mulla on kans vajaa 2-vee esikoinen, mies kylläkin löytyy joka sit iltasin auttaa paljon. Esikoisen kaa jotenki jakso olla raskaana (paitsi iha lopussa), nyt vaa toivos että viikot ois täys ja pääsis synnyttää.

Tsemppii ap:lle :)

Voih, mulla vauva 5viikkoa ja ikävöin raskausaikaa jo nyt vaikka meni melkein 2viikkoa yli :D Mun mielestä oli ihanaa olla raskaana eikä yhtään haitannut tuo la:n yli menokaan, nautin joka hetkestä! Myös synnytys oli positiivinen kokemus :) Ajateltiin, että yksi lapsi riittäisi, mutta ehkä yritetään kuitenkin toistakin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Voih, mulla vauva 5viikkoa ja ikävöin raskausaikaa jo nyt vaikka meni melkein 2viikkoa yli :D Mun mielestä oli ihanaa olla raskaana eikä yhtään haitannut tuo la:n yli menokaan, nautin joka hetkestä! Myös synnytys oli positiivinen kokemus :) Ajateltiin, että yksi lapsi riittäisi, mutta ehkä yritetään kuitenkin toistakin :D

Joo ei mullakaan mitään ongelmia ollut ekan raskauden aikana, se meni siinä sivussa, mutta tää toinen ei menekään, tähän on jo turtunut, etenkin kun tässä on jo tapahtunut tän alkuraskauden aikana niin tuhottomasti kaikenlaista ja sitten pukkas tän helteen tähän päälle, niin jotenkin tää aika ei nyt vaan mene eteenpäin millään.
Lapsi on kyllä ihan toivottu ja haluttu, mutta mä en jaksaisi tätä mahaa enää ja jotenkin se marraskuu on niin tuhottoman kaukana tai tulis edes se syyskuu että pääsen lomalle :)

Mulla meni esikoinen myös 2 viikkoa yli, eikä sekään pahemmin haitannut :)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Ah, siinon jollai hyvät hermot! Kyllä mä olin rv39 jälkee nii levottomana et sais jo syntyy, meni sit melkee sen 2 vko yli lasketun :)

Ja nyt, kyllä nautin raskaudesta ja ihanista potkuista ja pyöreestä mahasta, mutta silti vaan oottaa malttamattomana et vauva tulis maailmaan (ja että helteet menis ohi).

Joo on se kuitenkin raskaana olo huolettomampaa aikaa, kuin se elämä sitten sen nyytin kanssa. Siinä on aluksi niin kiinni, että kyllä itekin kaksi lasta saaneena oon alkanu aika pian haikaileen sitä raskausaikaa. ja nyt kun kolmatta ootan, niin ei ole kyllä mitään hoppua synnärille.. Nautin, kun tarvii vielä huolehtia vaan kahesta. Toki välillä tuntuu että oispa mukava jo nähä kuka siellä on, mutta ei mitään kiirettä kuitenkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä voisin kans jo pikkuhiljaa synnyttää. yöt varsinkin ihan kamalaa tuskaa kun on niin kuuma! :( rv 38 nyt ja yli menee takuulla :headwall:

Varmasti tuskaa näillä helteillä :hug:

Mutta kai sitä pitää koittaa vaan pinnistellä. Kyllä sitä viimeisillään tarvis asustaa vaikka iglussa :D

Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä!:
voisin yhtyä samaan, mulla nyt rv 24 ja ihan kypsä jo tähän mahaan ja raskaana olemiseen. voisin synnyttää nyt samantien et saisin oman kroppani takas niin , et voisin taas nukkua mahallaan ja ottaa pari siideriäkin. turhan pitkä tää raskaus muutenkin, sais kestää vaan vaik 3kk :)

Ei voi olla totta :(

ja parille muullekin sama, voi raukka lapsia minkälainen äiti heillä jos tuollaisella senteella mennään jo kun vauva on vasta masussa :(

miksi lapsia jos SIIDERIT tai mahallaan nukkumiset on tärkeempiä?!

täällä myös raskausviikkoja 38 takana ja mahdollisesti menee yli la:n. Kolmas tulossa ja aikasemmat raskaudet menneet molemmat yli. Pakko jaksaa vaan:) :) Ensi viikolla painoarvioon ja katsotaan sitten miten toimitaan kun on tuo raskausdiabeteskin...

Alkuperäinen kirjoittaja mä en enää tänne palstalle tule.:
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä!:

Ei voi olla totta :(

ja parille muullekin sama, voi raukka lapsia minkälainen äiti heillä jos tuollaisella senteella mennään jo kun vauva on vasta masussa :(

miksi lapsia jos SIIDERIT tai mahallaan nukkumiset on tärkeempiä?!

ai millä asenteella, musta vaan tuntuu tällä hetkellä että aika ei kulu millään eteenpäin vaan junnaa paikallaan, tuntuu jotenkin loputtomalta tää aika. Myönnetään, että minä olen vähän tänne kaikki ja heti-tyyppiä. Kaikille ei se raskausaika ole herkkua ja kaikki eivät siitä nauti, minä en nauttinut ekalla kerralla enkä oikein tällä toisellekaan, kun en oikein ole sinut tän mahan kanssa. Tällä toisella kertaa ehkä vähän enempi kuin ekalla, mutta en minä tästä tykkää, mieluummin se vauva, kuin maha :)