Raskauden viimeinen kuukausi on yhtä tuskaa, mä haluan mahasta jo eroon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
Ekassa raskaudessa ei ollut mitään ongelmia ja mentiinkin 2 viikkoa yli, esikoinen syntyi 41+6, mutta nyt ei enää millään jaksaisi odottaa (rv,38+3), sitä vaan toivoo, että syntyisi jo.

Ehkä tässä on sekin, että tällä kertaa tää odottaminen on ollut fyysisesti paljon raskaampaa kun on tuo esikoinen tuossa myös ja tää närästys meinaa hajottaa pään. Pahimmassa tapauksessa pitää vielä melkein 4 viikkoa odottaa, en mä halua.

Minulla nyt menossa rv 33, ja maha on yhtä iso kuin esikoista odottaessa 41+ viikoilla! Närästys on myös jotain ihan käsittämätöntä. Ja liitoskivut. Toivon niin hartaasti, ettei tämä menisi yli lasketun ajan -ja ettei tartteis olla joulua synnärillä :/

Juuh, 40+6 viikolla mennään, huomenna ONNEKSI edessä käynnistys, oon ollut jo 3 viikkoa ihan rikki. Esikoisen hoito kyllä verottaa tätä omaa jaksamista, kun ei pääse lepäämään silloin kun tuntuisi siltä.

Mulla rv 39 ja toisaalta odotan synnytystä,toisaalta pelkään :/
Liikaa ongelmia ollut raskausaikana,remontteja sun muuta,että ei ole päässyt ´tunnelmaan´.Nyt se kostautuu ja henkinen valmistautuminen -5..

Hei te kenellä on pahaa närästystä, pyytäkää lääkäriltä Omeprazol-lääkettä. Mulla alkoi puolessa välissä raskautta ihan tolkuton närästys, oli pakko nukkua puoli-istuvassa asennossa ja yrjö melkein tuli kumartuessa. Rintakehä ja kurkku oli hirveässä tulessa koko ajan taukoamatta. Tota lääkettä ei tarvii ottaa kuin 1 tabu kerran päivässä ja närästys on pysynyt poissa! Eikä maksakaan kuin alle 10 euroa 56 / tablettia. On yksi raskausvaiva vähemmän.

Voimia itsekullekin! Täällä rv 34+6 ja toistaiseksi olo yllättävän hyvä, vielä ei mitään kaipuuta päästä vatsasta eroon. Päinvastoin tuntuu ihanalta seurailla vauvan liikkeitä vielä näin viimeisiä hetkiä vatsanläpi. Itseäni helpottaa myös tieto suunnitellust sektiosta ja että marraskuun loppuun mennessä sitä saa jo vauvan kainaloon.

Mulla menossa 35+3, ja taas ilta ollut supistuksia usein (alle 30min välein), no siinä ei oo uutta, mutta tällä kertaa pieniä menkkakipuja mukana....ja tahdon vaan oman vartalon takas, mikään vaate ei enää mene päälle eikä uusia kannata enää ostaa. Mahassa ei sinänsä oo vikaa, tahdon vaan muitakin vaatteita kuin yhdet ja samat verkkarit joka päivä...

Mulla menossa 35+3, ja taas ilta ollut supistuksia usein (alle 30min välein), no siinä ei oo uutta, mutta tällä kertaa pieniä menkkakipuja mukana....ja tahdon vaan oman vartalon takas, mikään vaate ei enää mene päälle eikä uusia kannata enää ostaa. Mahassa ei sinänsä oo vikaa, tahdon vaan muitakin vaatteita kuin yhdet ja samat verkkarit joka päivä...

Mulla on tasan 2 farkut, joita voi pitää, toiset pesussa ja toiset jalassa, alkaa jo tylsistyttämään :)
Minä odotan että voisin alkaa käyttämään noita muitakin vaatteita ja ehkä voisi jopa ostaa jotain uuttakin, housuja kun ei tällä hetkellä oikein voi uusia ostaa :)
Ja se mitä odotan ehkä eniten, niin se että mä taipuisin kunnolla.

Ap:n pitäisi päästä vaikka rentouttavaan hierontaan =) Yksi tuttu kävi ennen synnytystä.
Onhan tuo tukalaa, mutta hiljaa hyvä tulee sanoo sanonta =)
Voit myös pyytää miestä järjestämään hemmottelu hetken juuri sinulle! Aloittakaa kynttilöistä!

Alkuperäinen kirjoittaja Tsemppiä;22355860:
Ap:n pitäisi päästä vaikka rentouttavaan hierontaan =) Yksi tuttu kävi ennen synnytystä.
Onhan tuo tukalaa, mutta hiljaa hyvä tulee sanoo sanonta =)
Voit myös pyytää miestä järjestämään hemmottelu hetken juuri sinulle! Aloittakaa kynttilöistä!

No miestä en voi pyytää, kun sitä ei ole :) Mutta hieronta kuulostaisi ihan hyvältä :)

Yhteistyössä