!"#¤%%& mä oikeesti toivon, että ex ajais kuolis, halvaantuis, tai että siltä edes katkeais jalka...

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
No mitäs se ex on tehnyt et sä noin kierroksilla käyt?

Vittu syntyny. Oltiin sovittu, että meen tänään omalle menolleni x aikaan, ja lapset menee hänelle. Lähdin sitten varmistaan, että voinko tuoda lapset sovittuna ajankohtana, ja katos vaan en. Kun hää on lähteny käymään jossain sukulaisissa, ja tulee vasta myöhemmin, en siis pääse omalle menolleni, jonka jouduin perumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
No mitäs se ex on tehnyt et sä noin kierroksilla käyt?

Vittu syntyny. Oltiin sovittu, että meen tänään omalle menolleni x aikaan, ja lapset menee hänelle. Lähdin sitten varmistaan, että voinko tuoda lapset sovittuna ajankohtana, ja katos vaan en. Kun hää on lähteny käymään jossain sukulaisissa, ja tulee vasta myöhemmin, en siis pääse omalle menolleni, jonka jouduin perumaan.

:headwall: toi on niiiiiin tavallista. ja vitun rasittavaa.

:o Onks tää se meidän meno?

Alkuperäinen kirjoittaja MissNasty:

:o Onks tää se meidän meno?

Tänään on ollut.. Pitkään aikaan ei olekaan ollut vastaavaa käytöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos tätä on sattunut monesti aiemminkin niin miksi enää edes yrität? Älä vie. Olkoot ilman lapsia jos ei pidä sovitusta kiinni.

ei se oo ihan noin yksinkertaista. ei tapaamisia noin vaan estetä jos kerta toinen on halukas tapaamaan ja jos ei taas halua tavata niin ei ole pakko.. etävanhemmalla ei ole velvollisuutta tavata lapsia mut oikeus on.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Etkä todellakaan hyväksy tuota käytöstä enää, joudut elään siinä muuten koko loppuelämäsi. Sopimukset kuntoon ja niistä pidetään kiinni. Jos ex ei pidä, et sinäkään.

Ei päde tässä asiassa mitkään sopimukset, meno on ollu samaa n.8 vuotta.

Ja sie hyväksyt???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos tätä on sattunut monesti aiemminkin niin miksi enää edes yrität? Älä vie. Olkoot ilman lapsia jos ei pidä sovitusta kiinni.

Miksi mä lapsille kostaisin, että meillä on riitaa. Kyllä se lapset hakee, mutta vasta niin, etten pääse menolleni.

Niin no et pääsis ollenkaan jos et lapsia sille antais...

jaa-a mitä tuohon sanoisi? älä puhu menoistasi hänelle. minä aikanani kun ex teki tuota olin niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. ja sekös otti häntä päähän kun ei saanut minua kiukkuiseksi. onneksi lapset kasvoivat ja en tarvinnut lapsen vahtia. nyt on elämä auvoista ja onnellista nykyisen aviomieheni kanssa. ja ex kanssa ei tarvitse olla misään tekemisissä kun lapsetkin (siis ex ja minun yhteiset)ovat jo muuttaneet kotoa pois.

[
Ja sie hyväksyt???

Jos vaihtoehtona on se, ettei tapaa lapsiaan, niin todellakin hyväksyn.

Ootko edes kokeillu sitä vaihtoehtoa ettei tapaa? Jos ei hommat hoidu, niin mihis sie sitä tarvit? Meillä on nyk. sopimus jonka ex halusi, ettei tarvi tavata ku 1xkk omilla ehdoillaan kellon tarkkoine hakemis ja paluu ajankohtineen. Nyt toimii, aiemmin ei. Ja mie voin luottaa siihen, että toimii ja jos ei toimi ni laps ei lähe mihinkään tästä.

mielestäni kannattaisi tehdä aina exän tempausten varalle varasuunnitelma. Jos esim. sopinut menon ja tietää exän lupaukset, niin itsellesikin olisi parempi jos hommaiset toisen hoitajan lapsillesi ja pääsisit menoosi. Ymmärrän kyllä että potuttaa. exän kuolema tuskin asiaa auttaa.

[
Ja sie hyväksyt???

Ootko edes kokeillu sitä vaihtoehtoa ettei tapaa? Jos ei hommat hoidu, niin mihis sie sitä tarvit? Meillä on nyk. sopimus jonka ex halusi, ettei tarvi tavata ku 1xkk omilla ehdoillaan kellon tarkkoine hakemis ja paluu ajankohtineen. Nyt toimii, aiemmin ei. Ja mie voin luottaa siihen, että toimii ja jos ei toimi ni laps ei lähe mihinkään tästä.

toi on lapsille ihan kamala vaihtoehto. oikeasti mieluummin sitä itse kärsii kuin antaa lasten kärsiä.

[
Ja sie hyväksyt???

Olen kokeillut, ja en mä exää tarvi mihinkään, mutta lapset saattaa haluta isäänsä tavata.

Yhteistyössä