!"#¤%%& mä oikeesti toivon, että ex ajais kuolis, halvaantuis, tai että siltä edes katkeais jalka...

Alkuperäinen kirjoittaja aika aikaansa kutakin:
jaa-a mitä tuohon sanoisi? älä puhu menoistasi hänelle. minä aikanani kun ex teki tuota olin niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. ja sekös otti häntä päähän kun ei saanut minua kiukkuiseksi. onneksi lapset kasvoivat ja en tarvinnut lapsen vahtia. nyt on elämä auvoista ja onnellista nykyisen aviomieheni kanssa. ja ex kanssa ei tarvitse olla misään tekemisissä kun lapsetkin (siis ex ja minun yhteiset)ovat jo muuttaneet kotoa pois.

Sitä teille exät on, lapsenvahteja? :o :o Oikeesti!!!??? Näitä ihme ylilyöntejä sattuu, mutta ei kuitenkaan joka kerta, kun pitäisi lapsia hakea. Pääsääntöisesti tapaamiset sujauvat hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
[
Ja sie hyväksyt???

Jos vaihtoehtona on se, ettei tapaa lapsiaan, niin todellakin hyväksyn.

Ootko edes kokeillu sitä vaihtoehtoa ettei tapaa? Jos ei hommat hoidu, niin mihis sie sitä tarvit? Meillä on nyk. sopimus jonka ex halusi, ettei tarvi tavata ku 1xkk omilla ehdoillaan kellon tarkkoine hakemis ja paluu ajankohtineen. Nyt toimii, aiemmin ei. Ja mie voin luottaa siihen, että toimii ja jos ei toimi ni laps ei lähe mihinkään tästä.

toi on lapsille ihan kamala vaihtoehto. oikeasti mieluummin sitä itse kärsii kuin antaa lasten kärsiä.

hmm..nyt joudun olemaan erimieltä.
johan siinä lapset kärsii tollasella menolla enempi,kun että ei sitten helvetti tapais ollenkaan :/ no siis ei ole noin mustavalkoista,mutta mulla exän kanssa ollut tästä samasta vääntöä ja mieluummin tapaa sen kerran kuukaus,ku että kerran viikossa näkee sen pari tuntia ja jättää jatkuvan ikävän..
siis sillä tapana tuo,että ollaan sovittu,että ottaa pariks päiväks eli lapset odottaa ja sitten onki yhtäkkiä parin tunnin jälkee omia menoja :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja VEERAS:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
[
Ja sie hyväksyt???

Jos vaihtoehtona on se, ettei tapaa lapsiaan, niin todellakin hyväksyn.

Ootko edes kokeillu sitä vaihtoehtoa ettei tapaa? Jos ei hommat hoidu, niin mihis sie sitä tarvit? Meillä on nyk. sopimus jonka ex halusi, ettei tarvi tavata ku 1xkk omilla ehdoillaan kellon tarkkoine hakemis ja paluu ajankohtineen. Nyt toimii, aiemmin ei. Ja mie voin luottaa siihen, että toimii ja jos ei toimi ni laps ei lähe mihinkään tästä.

toi on lapsille ihan kamala vaihtoehto. oikeasti mieluummin sitä itse kärsii kuin antaa lasten kärsiä.

hmm..nyt joudun olemaan erimieltä.
johan siinä lapset kärsii tollasella menolla enempi,kun että ei sitten helvetti tapais ollenkaan :/ no siis ei ole noin mustavalkoista,mutta mulla exän kanssa ollut tästä samasta vääntöä ja mieluummin tapaa sen kerran kuukaus,ku että kerran viikossa näkee sen pari tuntia ja jättää jatkuvan ikävän..
siis sillä tapana tuo,että ollaan sovittu,että ottaa pariks päiväks eli lapset odottaa ja sitten onki yhtäkkiä parin tunnin jälkee omia menoja :kieh:

Minustakin tuntuu, että lapsille olisi kärsimystä huomata että se ex ei pitäisi heitä tarpeeksi tärkeinä että pitäisi lupaksensa heille, eli ei tulisikaan silloin kun on luvannut. Lapsi pettyy, hmettelee, miksi luvataan eikä sitten tullakaan.

En tarkota sitä ettei sais lasta/lapsia tavata, mutta säännöt on oltava, ettei lähivanhempaa kohdella ihan miten vaan. Kyllä se kiinnostus kasvaa joskus jos on kasvaakseen, ei siihen tarvi lähivanhemman nöyrtyä ja olla helisemässä miten milloinkin etälle sopii. SÄÄNNÖT!

No mitä sä sitten poraat????? Jos kuitenkin koko ajan häntä puolustelet. Kannattaa hommata varalle joku muu hoitaja että pääset menoihisi, vaikkei eksäs muka "lastenhoitaja" ole..

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
No mitä sä sitten poraat????? Jos kuitenkin koko ajan häntä puolustelet. Kannattaa hommata varalle joku muu hoitaja että pääset menoihisi, vaikkei eksäs muka "lastenhoitaja" ole..

Ei se ole mun lastenvahti, vaan niiden isä. Pitkään aikaa tapaamiset menneet mukavasti, niin jotenkin rupes luottaan, ettei tee ohareita. Ja kuopus olis saanu mennä mummolaan, mutta halus mieluummin isälleen. Kieltääkö olis pitäny?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
[
Minustakin tuntuu, että lapsille olisi kärsimystä huomata että se ex ei pitäisi heitä tarpeeksi tärkeinä että pitäisi lupaksensa heille, eli ei tulisikaan silloin kun on luvannut. Lapsi pettyy, hmettelee, miksi luvataan eikä sitten tullakaan.

Ex on tulossa, tällä kertaa vaan 3 tuntia sovitun ajan jälkeen.

En tarkota sitä ettei sais lasta/lapsia tavata, mutta säännöt on oltava, ettei lähivanhempaa kohdella ihan miten vaan. Kyllä se kiinnostus kasvaa joskus jos on kasvaakseen, ei siihen tarvi lähivanhemman nöyrtyä ja olla helisemässä miten milloinkin etälle sopii. SÄÄNNÖT!

Mä en missään tapauksessa omalletunnolleni ota sitä, että omalla käytökselläni saisin aikaan sen, ettei ex tapais ollenkaan lapsia.

Yhteistyössä