Mä nyt kyllä vähän jurnutan mun miehestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
vaikkei tietty sais... Mut puolustuksekseni olen jurnuttanut sille itsellensäkin.

Mutta miehellä on siis Nuha. Sama tauti kuin mullakin, vähän lämpöä, nokka tukossa ja yskittää. Mutta miehelle tauti on tietty pahempi.

Se ei ole voinut tehdä lasten kanssa yhtään mitään. Lapsia ei voi viedä liikuntatapahtumaan (itse pitää vaan valvoa tilannetta). Lasten kanssa ei voi käydä kaupassa tai ulkona. Minähän tietenkin voin kun mulla toi nuha ei ole niin kova kuin miehellä (miten se muuten mitataan?).

Mutta. Mies kyllä voi mennä veljensä avuksi tontille 50 kilsan päähän kotoa. Jo toista kertaa tällä viikolla. Hienoa priorisointia.

Ei mies nyt muutenkaan ole kovin aktiivinen lasten kanssa mutta luuleeko se meidän lapsia kamalan tyhmiksi? Kun kysyn, lähteekö hän lasten kanssa johonkin vai lähdetäänkö kaikki yhdessä, vastaus on EI. Mutta kun veli soittaa niin vastaus on JOO. Luuleeko se oikeasti, ettei lapset tajua kuviota? Luuleeko se, että voi aina sanoa lapsille ei mutta se ei vaikuta mihinkään? Jonain päivänä se onkin lapset, jotka sanoo sille itelleen EI.

Yhteistyössä