A
"akka"
Vieras
Lapsilla on oma huone ja oma sänky.Vanhempien makuuhuone on aikuisten,ei lasten.Ymmärrän miestäsi täysin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25177513:entä jos sinulla olisi varavuode siellä lasten huoneessa? eli kun lapsi nousee ja tulee teidän tykö, viet hänet takaisin omaan huoneeseensa ja jäät sinne nukkumaan (edes siksi aikaa, että lapsi on uudelleen unessa). mies saisi nukkua omassa sängyssä ja lapsi oppisi pikkuhiljaa siihen, että nukutaan siellä omassa sängyssä?
Isompi lapsi ei olekkaan ongelma nukkumisen kanssa, sillä hän tulee harvoin sänkyymme nukkumaan. Enemmän öitä nukkuu omassa sängyssä omassaan huoneessaan kuitenkin.
Tismalleen samaa mieltä olen tässä ollut...kuulostaa turhalta, opitulta tavalta, joka voi seurata mukana vielä silloinkin kun lapsen olisi tarkoitus alkaa nukkumaan yöt omassa huoneessa. Eli minä nukuttaisin lapsen suoraan vanhempien huoneeseen, ja vieroittaisin siitä tavasta että kesken unien herätään ja vaihdetaan maisemaa.Kuulostaa vaan oudolta tuo järjestely, että lapsi nukutetaan omaan huoneeseen, josta hän sitten tulee hetken päästä vanhempien huoneeseen. Nukuttakaa lapsi suoraan vanhempien huoneeseen, jos näin lapselta jäisi pois tuo klo 24 herääminen. Se kuulostaa opitulta tavalta.
Ihanko oikeasti täällä jotkut äidit olisivat tuossa tilanteessa ajamassa miehen eri huoneeseen nukkumaan? Hyvä sitten ihmetellä, kun parisuhde alkaa rakoilla entisestään eikä yhteistä ole enää kuin jääkaappiMiettikää nyt vähän hyvät naiset!
Ap, mikä on syynä siihen että ette nukuta pienintä suoraan teidän huoneeseenne?
Joo pari kertaa viikossa tulee, jos tulee. Aika kausittaista tuo isomman lapsen viereen tulo kuitenkin on. Ei se ole niin mustavalkoista, eikä siitä ole ongelmaa koitunut. Ei, vaikka hän tuleekin väliin nukkumaan jos tulee. Nuoremmalla kun on sänky meidän huoneessa.
Ja seksielämää kyllä on, ei siitä ole puutetta. On meillä kuitenkin iltaisin ihan hyvin sitä omaa aikaa kun lapset nukkuu. Hänellä on vain jotenkin suuremmanluokan ongelma juuri tuo samassa huoneessa nukkuminen. Ja tänään hän sanoi syyksi sen, että pelkää nuoremman heräävän yöllä jos itse esim. vaihtaa asentoa sängyssä.. Tätä en kyllä ymmärrä, koska lapsi ei herää siihen jos itse sängyssä asentoa vaihtaa. En oikein tiedä mistä perimmiten miehen suhtautuminen asiaan tulee.