Mä niin inhoon itseäni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tissitön.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tissitön.

Vieras
Tai en oikeastaan itseäni, vaan tissejäni. Niin mitä tissejä?? Siinäpä se, kun niitä ei ole! Nännipiha vaan ja vähän nänniä törröttää. Käytännössä siis ei oo lainkaan tissejä. Juuri lopettamassa imetystä, tyttö kohta vuoden. Kasvaako ne siitä sit ku oon lopettanu imetyksen vai jääkö ne tosiaan tällasiks??? Hitto kun niille ei ite voi tehä mitää. Persettä vielä voi pienentää jumpalla mutta tisseille ei voi mitään. Mä en enää edes halua miestäni, sen takia kun mä en ole tyytyväinen itseeni. Mitä mä voin tehdä näille??? Eipä joo oo rahaa silikoneihin... :/

halaus, mulla sama juttu. Enpä usko, että ne kenelläkään kasvaa entiselleen, jos ne ovat jo "hävinneet". Pakko vaan elää niiden kanssa, tiedän että masentaa. Kaikista pahin on, kun ihmiset yleensä ajattelee, että pieniä tai roikkuvia rintoja pitäis jotenkin hävetä ja piilotella. Nutta eihän niille voi tehdä mitään, tosiaan pyllyä ja muita paikkoja voi kiinteyttää, mutta ei tissien kohdalta roikkuvaa ihoa voi oikeen mitenkään parantaa jumpalla tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Miksi sulla pitäs olla ne tissit?

Mulle se on yksi naiseuden perikuvista. Ja tosiaan, ennen mulla oli mielestäni kauniit ja hyvän kokoiset rinnat, nyt ne hävis, kun imetin! Ei sillä, vaikka olisin ennen imetystä tiennyt, että rinnat häviää, olisin silti imettänyt, mutta harmittaa se silti, että enää ei ole tissejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Miksi sulla pitäs olla ne tissit?

Eikö yhtään haittaisi, jos vaikka naama yhtäkkiä muuttuisi kaikkien yleisten kauneuskäsitysten vastaiseksi, jos kuitenkin aistit yms. toimisivat?

No kyllähän monella on se naama kauneuskäsitysten vastainen.
Tissejä vaan on kaikenkokoisia. Mitä enemmän itseltään jatkuvasti on vaatimassa jotain ulkoista, sitä onnettomampi on.

Yhteistyössä