mä näin unta kuolleesta ystävästäni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unensieppaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unensieppaaja

Vieras
Hän laittoi minulle tekstiviestin, että tarvitsee kyydin lentokentälle. En mennyt, mutta mummoni (85v ja elää vielä) halusi myös kyydin lentokentälle. Siellä tapasin kuolleen ystäväni, joka sanoi, että hänen lentonsa lähtee klo4. Mummoni taas sanoi haluavansa olla yötä lentokentällä, hänellä ei ollut lento lähdössä. ---- tarkoittaako tää sitä, ettei mummoni aika ole vielä?

minä olen nähnyt muutaman kerran unta marraskuussa kuoleesta työkaveristani joka kuoli yllättäen ja oli kauhea järkytys meille työkavereille.
aina kun olen herännyt nähtyäni hänestä unta ihmettelen että miksi minä hänet näin ,hänän on kuollut, poissa lopullisesti! en varmaan vieläkään ole oikein toipunut siitä järkytyksestä.

Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Hän laittoi minulle tekstiviestin, että tarvitsee kyydin lentokentälle. En mennyt, mutta mummoni (85v ja elää vielä) halusi myös kyydin lentokentälle. Siellä tapasin kuolleen ystäväni, joka sanoi, että hänen lentonsa lähtee klo4. Mummoni taas sanoi haluavansa olla yötä lentokentällä, hänellä ei ollut lento lähdössä. ---- tarkoittaako tää sitä, ettei mummoni aika ole vielä?

Sitä nyt ainakin, että ystäväsi ei varmaankaan pääse turvatarkastuksesta läpi.

No jospa käsittelet vaan asiaa. Ihan samalla tavalla, kun sitä näkee vanhoista ystävistäänkin unta..vaikkei kuolleita olisikaan, mutta ei enää tekemisissä.

Mun mielestä on ihan ok nähdä unta jostain hyvästä ystävästä tms, joka on kuollut..samanlai muistaki unia näkee jos näkee.

Ehkä oot ite mieittny vaan, että millon mummisi aika on? Ja näin käsittelet asiaa unissasikin?

Joo, en usko enneuniin =)

Yhteistyössä