Mä lähdetään nyt likan kanssa pihalle

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No niin Scarlett, jätäpä palsta nyt ja lähde tekemään jotain kivaa. Pystytkö? Vaikket haluaisi ( niin kuin varmasti sanot ) niin todista meille että pystyt siihet, kun kerran riippuvuutta ei ole :xmas:
Mä lähden nyt miehen kainaloon nukkumaan :)

Meillehän et mitään halua todistaa, mutta todista nyt edes itsellesi että voit jättää palstan tuosta vaan. Mene nauttimaan siitä oikeasta elämästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ihan sellainen meni pieleen, että mulla ei ole nettiriippuvaisuutta eikä palstariippuvaisuutta. Mä en jaksa ottaa niin tosissani tätä paikkaa, että siitä ittelleni riippuvaisuuden kehittelisin.


No niin Scarlett, jätäpä palsta nyt ja lähde tekemään jotain kivaa. Pystytkö? Vaikket haluaisi ( niin kuin varmasti sanot ) niin todista meille että pystyt siihet, kun kerran riippuvuutta ei ole :xmas:
Mä lähden nyt miehen kainaloon nukkumaan :)

Mun ei kyllä tarvitte täällä ruveta todistelemaan yhtään mitään! :laugh: :laugh: Eikös se olisi aika omituista jos pitäisi täällä jotakin tuollaasta todistella. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No niin Scarlett, jätäpä palsta nyt ja lähde tekemään jotain kivaa. Pystytkö? Vaikket haluaisi ( niin kuin varmasti sanot ) niin todista meille että pystyt siihet, kun kerran riippuvuutta ei ole :xmas:
Mä lähden nyt miehen kainaloon nukkumaan :)

Meillehän et mitään halua todistaa, mutta todista nyt edes itsellesi että voit jättää palstan tuosta vaan. Mene nauttimaan siitä oikeasta elämästä.

Niin mullahan ei ole sitä oikiaa elämää. Ei tietenkään. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Miksi mun pitäisi sun mieliksi myöntää jotakin sellaista joka ei pidä paikkaansa? :o

Hei mieti, sä taisit jossain heittää itse vastauksena mulle että "itte oot palstariippuvainen", et noilla sanoilla mutta sama asia. Miks sun pitää muita nimitellä palsta-addiktiksi, miks sua ei sais? Saman verran roikutaan täällä, sä kerrot enemmän. Käsitätkö miksi minusta sä tosiaan olet addiktoitunut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Miksi mun pitäisi sun mieliksi myöntää jotakin sellaista joka ei pidä paikkaansa? :o

Hei mieti, sä taisit jossain heittää itse vastauksena mulle että "itte oot palstariippuvainen", et noilla sanoilla mutta sama asia. Miks sun pitää muita nimitellä palsta-addiktiksi, miks sua ei sais? Saman verran roikutaan täällä, sä kerrot enemmän. Käsitätkö miksi minusta sä tosiaan olet addiktoitunut?

Mä vain tein sen mitä te teette koko ajan eli laitatte sanoja mun näppikselle ja luulette tietävänne mun asiat paremmin kuin mä itte. :whistle:

Lopeta jo nyt paskanjauhanta ja mene säkin vaikka pihalle jos pystyt. Mä en enää jaksa lässyttää sun kanssa, kun parempaakin tekemistä kuten kaivella vaikka varpaitten välejä. :xmas:
 
Mitä jos nyt kuitenkin menisit lapses kanssa sinne pihalle. Vai onko sulle tärkeämpää todistella tässä että et vähääkään välitä muiden kirjoittelusta? Et kiusallasikaan mene kun täällä sua sinne usutetaan -ja kuka siitä eniten lopulta kärsii? Mutta addiktiostahan kyse ei ole, eihän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Lopeta jo nyt paskanjauhanta ja mene säkin vaikka pihalle jos pystyt. Mä en enää jaksa lässyttää sun kanssa, kun parempaakin tekemistä kuten kaivella vaikka varpaitten välejä. :xmas:

Musta se ulkoilu lapsen kanssa olis varpaanvälejä tärkeempi, mutta hei, me ollaankin tosiaan aika erilaisia :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä jos nyt kuitenkin menisit lapses kanssa sinne pihalle. Vai onko sulle tärkeämpää todistella tässä että et vähääkään välitä muiden kirjoittelusta? Et kiusallasikaan mene kun täällä sua sinne usutetaan -ja kuka siitä eniten lopulta kärsii? Mutta addiktiostahan kyse ei ole, eihän.

Edelleen, mun ei tarvitte täällä todistella yhtään mitään. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Lopeta jo nyt paskanjauhanta ja mene säkin vaikka pihalle jos pystyt. Mä en enää jaksa lässyttää sun kanssa, kun parempaakin tekemistä kuten kaivella vaikka varpaitten välejä. :xmas:

Musta se ulkoilu lapsen kanssa olis varpaanvälejä tärkeempi, mutta hei, me ollaankin tosiaan aika erilaisia :)

:laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä jos nyt kuitenkin menisit lapses kanssa sinne pihalle. Vai onko sulle tärkeämpää todistella tässä että et vähääkään välitä muiden kirjoittelusta? Et kiusallasikaan mene kun täällä sua sinne usutetaan -ja kuka siitä eniten lopulta kärsii? Mutta addiktiostahan kyse ei ole, eihän.

Edelleen, mun ei tarvitte täällä todistella yhtään mitään. :whistle:

Kovasti sä tuota jaksat todistella, ettei sun tartte todistella ;)
 
No niin, nyt on "nukuttu" miehen kanssa päikkärit :xmas:
Oli muuten paaaaljon hauskempaa kuin palstalla notkuminen. Piti tulla katsomaan, että pääsikö Harava pois palstalta ja näköjään ei, kun avaus keikkuu etusivulla. On kyllä oikeasti jo pirun surullista :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No niin, nyt on "nukuttu" miehen kanssa päikkärit :xmas:
Oli muuten paaaaljon hauskempaa kuin palstalla notkuminen. Piti tulla katsomaan, että pääsikö Harava pois palstalta ja näköjään ei, kun avaus keikkuu etusivulla. On kyllä oikeasti jo pirun surullista :(

Niin mähän en ole tässä välissä ollut pois. :whistle: Kun te kerran niin tykkäätte kyylätä mun viestimäärää niin kattokaa aivan huviksenne onko tuolla kirjoitetuissa viesteissä taukoa jossakin kohtaa. :whistle: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No niin, nyt on "nukuttu" miehen kanssa päikkärit :xmas:
Oli muuten paaaaljon hauskempaa kuin palstalla notkuminen. Piti tulla katsomaan, että pääsikö Harava pois palstalta ja näköjään ei, kun avaus keikkuu etusivulla. On kyllä oikeasti jo pirun surullista :(

Niin mähän en ole tässä välissä ollut pois. :whistle: Kun te kerran niin tykkäätte kyylätä mun viestimäärää niin kattokaa aivan huviksenne onko tuolla kirjoitetuissa viesteissä taukoa jossakin kohtaa. :whistle: :hug:

Onhan siellä! Pisin 57 minuuttia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No niin, nyt on "nukuttu" miehen kanssa päikkärit :xmas:
Oli muuten paaaaljon hauskempaa kuin palstalla notkuminen. Piti tulla katsomaan, että pääsikö Harava pois palstalta ja näköjään ei, kun avaus keikkuu etusivulla. On kyllä oikeasti jo pirun surullista :(

Niin mähän en ole tässä välissä ollut pois. :whistle: Kun te kerran niin tykkäätte kyylätä mun viestimäärää niin kattokaa aivan huviksenne onko tuolla kirjoitetuissa viesteissä taukoa jossakin kohtaa. :whistle: :hug:

Onhan siellä! Pisin 57 minuuttia :D

Niin ja mieti mikä tauko tulee yön aikana! :o :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Niin ja mieti mikä tauko tulee yön aikana! :o :p


Miten sä kestät? :o
Ja ihan oikeastiko vielä väität ettet ole riippuvainen? Sä et pysty tuota jankkausta lopettamaan ennen kuin tämä ketju suljetaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Niin ja mieti mikä tauko tulee yön aikana! :o :p


Miten sä kestät? :o
Ja ihan oikeastiko vielä väität ettet ole riippuvainen? Sä et pysty tuota jankkausta lopettamaan ennen kuin tämä ketju suljetaan. :D

Niin ja tehän ette jankkaa. :whistle: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Niin ja mieti mikä tauko tulee yön aikana! :o :p


Miten sä kestät? :o
Ja ihan oikeastiko vielä väität ettet ole riippuvainen? Sä et pysty tuota jankkausta lopettamaan ennen kuin tämä ketju suljetaan. :D

Niin ja tehän ette jankkaa. :whistle: :heart:

Kyllä jankkaan, mutta pystyn todellakin tekemään muutakin kuin olemaan palstalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Addikti täällä, hei! Kävin tunnin kevyen pyörälenkin ja -300 kcal, mitäs täällä? =)

Mistä sä tiedät tuon kalorimäärän? Onko sulla pyörässä jokin mittari vai miten? Mulla on crosstrainerissä kalori ja joitakin muita laskureita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Addikti täällä, hei! Kävin tunnin kevyen pyörälenkin ja -300 kcal, mitäs täällä? =)

Mistä sä tiedät tuon kalorimäärän? Onko sulla pyörässä jokin mittari vai miten? Mulla on crosstrainerissä kalori ja joitakin muita laskureita.

Mulla on sykemittari johon määritelty mun maksimisyke, kuntoilumäärä per viikko yms. Ja se muuten kannustaa liikkumaan =) Kuntopyörässä ja stepperissä on omat kalorimittarinsa, mutta niissä ei ole sykeantureita vaan ne laskee jonkin keskiarvon mukaan, niin verrattuna sykemittarin näyttämään ne ilmoittaa todellakin ihan liikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Addikti täällä, hei! Kävin tunnin kevyen pyörälenkin ja -300 kcal, mitäs täällä? =)

Mistä sä tiedät tuon kalorimäärän? Onko sulla pyörässä jokin mittari vai miten? Mulla on crosstrainerissä kalori ja joitakin muita laskureita.

Mulla on sykemittari johon määritelty mun maksimisyke, kuntoilumäärä per viikko yms. Ja se muuten kannustaa liikkumaan =) Kuntopyörässä ja stepperissä on omat kalorimittarinsa, mutta niissä ei ole sykeantureita vaan ne laskee jonkin keskiarvon mukaan, niin verrattuna sykemittarin näyttämään ne ilmoittaa todellakin ihan liikaa.

Mistä ne omat maksimisykkeet yms. tietää?
 

Yhteistyössä