Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo olisi palstatauko paikallaan, no onneksi kesäloman vietänkin netin ulottumattomissa

entä sinä? Etkä juuri kommentoinut viestiäni, mikä analyysissä meni pieleen?
Ihan sellainen meni pieleen, että mulla ei ole nettiriippuvaisuutta eikä palstariippuvaisuutta. Mä en jaksa ottaa niin tosissani tätä paikkaa, että siitä ittelleni riippuvaisuuden kehittelisin. Mutta aivan turha mun on mitään tälläästä vastata, koska pian joku taas tulee räkyttämään, että valehtelen. Vastaan mä mitä tahansa niin se ei kelpaa ikinä teille. Mutta aivan sama. :xmas:
Mä en voi olla netin ulottumattomissa kesälomallakaan tai sitten mun pitää katkaista netti.

Tai sitten ei asuta kesällä kotona. :xmas: Vaikka mulla ei kyllä edes ole varsinaista kesälomaa missään vaiheessa.