Mä lähdetään nyt likan kanssa pihalle

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Minkä hemmetin takia te scarletin kimpussa olette koko ajan,ai sen takia että haluatte jonkun saada hermostumaan?

Siinä toinen järjen jättilainen.

Kuten myös sinä. B)

Mä en ole nettiriippuvainen, toisin kuin sinä ja BV.

Et toki ole, et tietenkään. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Minkä hemmetin takia te scarletin kimpussa olette koko ajan,ai sen takia että haluatte jonkun saada hermostumaan?

Siinä toinen järjen jättilainen.

Kuten myös sinä. B)

Mä en ole nettiriippuvainen, toisin kuin sinä ja BV.

Et toki ole, et tietenkään. :whistle:

:xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mikä siinä on niin vaikiaa käsittää?

Minulle ainakin se, että jos tosiaan teet niitä SAMALLA tässä palstaillessasi, niin... no aika mielenkiintoisia tehtäviä, kun ne voi ohessa huitaista nopsaan. Ja tämä mielikuva siksi, että todellakin tuntuu että sen mitä koulusta, töistä ja nukkumiselta aikaa jää, olet aina täällä. Ja mielikuva johtuu siitä, että sä ihan itse raportoit ne tekemisesi valtavan tarkoin. Ilmoitat, että lähdet nyt katsomaan bä'ndiä. Ilmoitat, että lähdet pihalle lapsen kanssa. Kerrot kuinka turhauttava koulutehtävä sinulla on tekeillä, kuinka kävit juuri lääkärissä ja mitä lonkastasi sanottiin...

:attn:


Ja voin tunnustaa olevani palsta-addikti. Siksipä olenkin huomannut em. asiat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mikä siinä on niin vaikiaa käsittää?

Minulle ainakin se, että jos tosiaan teet niitä SAMALLA tässä palstaillessasi, niin... no aika mielenkiintoisia tehtäviä, kun ne voi ohessa huitaista nopsaan. Ja tämä mielikuva siksi, että todellakin tuntuu että sen mitä koulusta, töistä ja nukkumiselta aikaa jää, olet aina täällä. Ja mielikuva johtuu siitä, että sä ihan itse raportoit ne tekemisesi valtavan tarkoin. Ilmoitat, että lähdet nyt katsomaan bä'ndiä. Ilmoitat, että lähdet pihalle lapsen kanssa. Kerrot kuinka turhauttava koulutehtävä sinulla on tekeillä, kuinka kävit juuri lääkärissä ja mitä lonkastasi sanottiin...

:attn:


Ja voin tunnustaa olevani palsta-addikti. Siksipä olenkin huomannut em. asiat.

Voi elämän käsi teidän analyysejä taas! :laugh: :laugh: Mulle suositellaan palstataukoa, mutta ei taitaisi olla pahitteeksi teillekään. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Väitä aivan just mitä tahdot. :whistle: Onneksi mä itte tiedän kuinka asiat oikiasti on. B)

Voisin lyödä vaikka vetoa, että todistuksesi ei kovin kummoinen ole, jos samalla palstailet kun niitä kouluhommias teet :xmas:

Väitä edelleen aivan mitä tahdot. B) Ihan säälistä mä olen niitä 4 ja 5 saanut numeroiksi. B)

Ilmeisesti. Lieköhän keskiarvosi edes nelosta? Tuskin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Väitä aivan just mitä tahdot. :whistle: Onneksi mä itte tiedän kuinka asiat oikiasti on. B)

Voisin lyödä vaikka vetoa, että todistuksesi ei kovin kummoinen ole, jos samalla palstailet kun niitä kouluhommias teet :xmas:

Väitä edelleen aivan mitä tahdot. B) Ihan säälistä mä olen niitä 4 ja 5 saanut numeroiksi. B)

Ilmeisesti. Lieköhän keskiarvosi edes nelosta? Tuskin.

No ei se tietenkään voi olla kun te sen täällä palstalla niin päätätte. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Väitä aivan just mitä tahdot. :whistle: Onneksi mä itte tiedän kuinka asiat oikiasti on. B)

Voisin lyödä vaikka vetoa, että todistuksesi ei kovin kummoinen ole, jos samalla palstailet kun niitä kouluhommias teet :xmas:

Väitä edelleen aivan mitä tahdot. B) Ihan säälistä mä olen niitä 4 ja 5 saanut numeroiksi. B)

Ilmeisesti. Lieköhän keskiarvosi edes nelosta? Tuskin.

No ei se tietenkään voi olla kun te sen täällä palstalla niin päätätte. :heart:

Mehän voitaisiin täällä palstalla päättää, että oikeasti et opiskele, etkä käy töissä, eikä sinulla edes ole lapsia. Olet vain luuseri, jolla ei ole muuta elämää, kuin palstailu. Kaikessa muussa epäonnistut. Ja tämähän on tosi, jos me vieraat niin päätetään. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mehän voitaisiin täällä palstalla päättää, että oikeasti et opiskele, etkä käy töissä, eikä sinulla edes ole lapsia. Olet vain luuseri, jolla ei ole muuta elämää, kuin palstailu. Kaikessa muussa epäonnistut. Ja tämähän on tosi, jos me vieraat niin päätetään. :)

Niin, kun te tiedätte paaaaaljon paremmin mun asiat kuin mä itte. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ilmeisesti. Lieköhän keskiarvosi edes nelosta? Tuskin.

No ei se tietenkään voi olla kun te sen täällä palstalla niin päätätte. :heart: [/quote]

Hah, kolahtipas. :D
Eli ei taida sittenkään sujua ihan niin hyvin opiskelut palstailun lomassa kuin luulet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo olisi palstatauko paikallaan, no onneksi kesäloman vietänkin netin ulottumattomissa :) entä sinä? Etkä juuri kommentoinut viestiäni, mikä analyysissä meni pieleen?

Ihan sellainen meni pieleen, että mulla ei ole nettiriippuvaisuutta eikä palstariippuvaisuutta. Mä en jaksa ottaa niin tosissani tätä paikkaa, että siitä ittelleni riippuvaisuuden kehittelisin. Mutta aivan turha mun on mitään tälläästä vastata, koska pian joku taas tulee räkyttämään, että valehtelen. Vastaan mä mitä tahansa niin se ei kelpaa ikinä teille. Mutta aivan sama. :xmas:

Mä en voi olla netin ulottumattomissa kesälomallakaan tai sitten mun pitää katkaista netti. :( Tai sitten ei asuta kesällä kotona. :xmas: Vaikka mulla ei kyllä edes ole varsinaista kesälomaa missään vaiheessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Hah, kolahtipas. :D
Eli ei taida sittenkään sujua ihan niin hyvin opiskelut palstailun lomassa kuin luulet.

Ei jumankekka, kun te aina luulette, että kolahtaa. Ei hitto ja sitten te haukutte mua tyhmäksi! :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:attn: mikä siinä analyysissä niin nauratti, mikä meni vikaan? Joka juttu oli ihan sun itse kirjoittamasi, vai väitätkö että valehtelen?

Ottaakos joku pikkasen liian tosissaan tämän palstan? Ja mä en puhu nyt ittestäni. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo olisi palstatauko paikallaan, no onneksi kesäloman vietänkin netin ulottumattomissa :) entä sinä? Etkä juuri kommentoinut viestiäni, mikä analyysissä meni pieleen?

Ihan sellainen meni pieleen, että mulla ei ole nettiriippuvaisuutta eikä palstariippuvaisuutta. Mä en jaksa ottaa niin tosissani tätä paikkaa, että siitä ittelleni riippuvaisuuden kehittelisin. Mutta aivan turha mun on mitään tälläästä vastata, koska pian joku taas tulee räkyttämään, että valehtelen. Vastaan mä mitä tahansa niin se ei kelpaa ikinä teille. Mutta aivan sama. :xmas:

Mä en voi olla netin ulottumattomissa kesälomallakaan tai sitten mun pitää katkaista netti. :( Tai sitten ei asuta kesällä kotona. :xmas: Vaikka mulla ei kyllä edes ole varsinaista kesälomaa missään vaiheessa.

Minähän voisin vieraana päättää, että onhan sinulla kesäloma. Tuossa heinäkuussa vaikka pari viikkoa. Eikös ole kiva juttu? :)
 
Miten minä olen nettiaddikti, mutta sinä, joka olet täällä samaan aikaan oikeastaan aina, et ole? Missä se ero on? Minä en edes kertoile täällä että mitä milloinkin on tekeillä, mä luen muiden juttuja ja kommentoin -sinä joka kirjoitat mitä milloinkin teet, et ole riippuvainen -miksi? Mikähän se ero on? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:attn: mikä siinä analyysissä niin nauratti, mikä meni vikaan? Joka juttu oli ihan sun itse kirjoittamasi, vai väitätkö että valehtelen?

Ottaakos joku pikkasen liian tosissaan tämän palstan? Ja mä en puhu nyt ittestäni. :whistle:

Aika monikin taitaa ottaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten minä olen nettiaddikti, mutta sinä, joka olet täällä samaan aikaan oikeastaan aina, et ole? Missä se ero on? Minä en edes kertoile täällä että mitä milloinkin on tekeillä, mä luen muiden juttuja ja kommentoin -sinä joka kirjoitat mitä milloinkin teet, et ole riippuvainen -miksi? Mikähän se ero on? :)

No mistä hitosta mä voin tietää onko joku addikti vai ei? :o Luuletko aivan tosissasi, että kerron täällä kaiken mitä teen? :whistle: Ehkäpä nyt jollakin on vähän todellisuudentaju hämärtynyt jos noin ajattelee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten minä olen nettiaddikti, mutta sinä, joka olet täällä samaan aikaan oikeastaan aina, et ole? Missä se ero on? Minä en edes kertoile täällä että mitä milloinkin on tekeillä, mä luen muiden juttuja ja kommentoin -sinä joka kirjoitat mitä milloinkin teet, et ole riippuvainen -miksi? Mikähän se ero on? :)

No mistä hitosta mä voin tietää onko joku addikti vai ei? :o Luuletko aivan tosissasi, että kerron täällä kaiken mitä teen? :whistle: Ehkäpä nyt jollakin on vähän todellisuudentaju hämärtynyt jos noin ajattelee.

No ei nyt KAIKKEA, mutta kyllä sä mun mielestä keskimääräistä enemmän elämästäsi olet palstalle vuodattanut.

Oikeasti, kannattaisiko sun miettiä että josko kuitenkin myös sinä olet riippuvainen palstasta? Sillä tosiaan olet täällä aina kuin minäkin ja minä voin kyllä myöntää että olen riippuvainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ihan sellainen meni pieleen, että mulla ei ole nettiriippuvaisuutta eikä palstariippuvaisuutta. Mä en jaksa ottaa niin tosissani tätä paikkaa, että siitä ittelleni riippuvaisuuden kehittelisin.


No niin Scarlett, jätäpä palsta nyt ja lähde tekemään jotain kivaa. Pystytkö? Vaikket haluaisi ( niin kuin varmasti sanot ) niin todista meille että pystyt siihet, kun kerran riippuvuutta ei ole :xmas:
Mä lähden nyt miehen kainaloon nukkumaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten minä olen nettiaddikti, mutta sinä, joka olet täällä samaan aikaan oikeastaan aina, et ole? Missä se ero on? Minä en edes kertoile täällä että mitä milloinkin on tekeillä, mä luen muiden juttuja ja kommentoin -sinä joka kirjoitat mitä milloinkin teet, et ole riippuvainen -miksi? Mikähän se ero on? :)

No mistä hitosta mä voin tietää onko joku addikti vai ei? :o Luuletko aivan tosissasi, että kerron täällä kaiken mitä teen? :whistle: Ehkäpä nyt jollakin on vähän todellisuudentaju hämärtynyt jos noin ajattelee.

No ei nyt KAIKKEA, mutta kyllä sä mun mielestä keskimääräistä enemmän elämästäsi olet palstalle vuodattanut.

Oikeasti, kannattaisiko sun miettiä että josko kuitenkin myös sinä olet riippuvainen palstasta? Sillä tosiaan olet täällä aina kuin minäkin ja minä voin kyllä myöntää että olen riippuvainen.

Miksi mun pitäisi sun mieliksi myöntää jotakin sellaista joka ei pidä paikkaansa? :o
 

Yhteistyössä