Pitäkäähän palsta pystyssä. Tai no ei se nyt niin välttämätöntä ole, menkää tekin vaikka mielummin pihalle. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hm:joo mäki taidan mennä paskalle.
pitääkö kaikki ilmottaa? tuuhan heti kertoon ku tuutteki pihalta ja mitä sitte teette
Alkuperäinen kirjoittaja virtanen:6 minsaa lähdöstä
meneeköhän 20 rikki...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja virtanen:6 minsaa lähdöstä
meneeköhän 20 rikki...
Missäs mä kirjoitin, että just sillä samalla sekunnilla lähdetään.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja virtanen:6 minsaa lähdöstä
meneeköhän 20 rikki...
Missäs mä kirjoitin, että just sillä samalla sekunnilla lähdetään.![]()
![]()
no eikö nyt tarkota NYT?
salee notkut täällä vielä tunninki päästä..
koitas nyt hyvä nainen nostaa se perse penkistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Hassua, että tästäkin jotkut vetivät kilarit. Tuli taas todistettua, että aivan sama mitä mä tänne kirjootan niin pjaskaa tulee.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Hassua, että tästäkin jotkut vetivät kilarit. Tuli taas todistettua, että aivan sama mitä mä tänne kirjootan niin pjaskaa tulee.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Hassua, että tästäkin jotkut vetivät kilarit. Tuli taas todistettua, että aivan sama mitä mä tänne kirjootan niin pjaskaa tulee.![]()
![]()
Jos nyt vaan meet sinne pihalle. Mukavaa ulkoilua!
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Naapuri ja ruohonleikkuri |O
Kuuliko se, kun mä näpyttelin tänne että nukkumaan ajattelin mennä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hm:joo mäki taidan mennä paskalle.
pitääkö kaikki ilmottaa? tuuhan heti kertoon ku tuutteki pihalta ja mitä sitte teette