Mä lähdetään nyt likan kanssa pihalle

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja virtanen:
6 minsaa lähdöstä ;)
meneeköhän 20 rikki...

Missäs mä kirjoitin, että just sillä samalla sekunnilla lähdetään. :whistle: :p

no eikö nyt tarkota NYT?
salee notkut täällä vielä tunninki päästä..
koitas nyt hyvä nainen nostaa se perse penkistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja virtanen:
6 minsaa lähdöstä ;)
meneeköhän 20 rikki...

Missäs mä kirjoitin, että just sillä samalla sekunnilla lähdetään. :whistle: :p

no eikö nyt tarkota NYT?
salee notkut täällä vielä tunninki päästä..
koitas nyt hyvä nainen nostaa se perse penkistä.

Lähdetäänkö teillä pihalle ilman vessassakäyntejä, pihavaatteiden pukemista jne? :whistle: En muuten ole tunnin päästä tässä ja mä nostan perseeni ylös just silloin kun MUA huvittaa enkä silloin kun sä sitä haluat. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Hassua, että tästäkin jotkut vetivät kilarit. Tuli taas todistettua, että aivan sama mitä mä tänne kirjootan niin pjaskaa tulee. :D :laugh:

:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Hassua, että tästäkin jotkut vetivät kilarit. Tuli taas todistettua, että aivan sama mitä mä tänne kirjootan niin pjaskaa tulee. :D :laugh:

Jos nyt vaan meet sinne pihalle. Mukavaa ulkoilua!

Jo vartti menny siitä ekasta viestistä, eikä vieläkään saa Scarlett persettään ylös penkistä :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
joo mäki taidan mennä paskalle.
pitääkö kaikki ilmottaa? tuuhan heti kertoon ku tuutteki pihalta ja mitä sitte teette

No täytyyhän se isosti ilmoittaa kun tuolla yhdessä keskustelussa joku huomautti että oo ny välil likkas kanssa äläkä aina palstaile ;) ny meillä on ihan kirjallinen todiste että näinkin tapahtuu.
 

Yhteistyössä