Mä lähdetään nyt likan kanssa pihalle

Sorry scarlett että kesti, kävin kaupassa, minäkin :) mutta siis joo, maksimisykkeen voi mitata äärimmäisessä rasituksessa (suositellaan vain täysin terveiden tehdä itse) tai sitten laskentakaavalla, jossa käytetään sun ikää. Tässä yksi laskuri: mihttp://www.kase.fi/~birgitlu/finnish/kuntoilu/maksimisyke.html
 
Pitääks mun nyt ilmoittaa, että päikkärit nukuttiin, sitten lähdettiin kirppikselle, puistoon, mamman & ukin luo, sieltä omalle takapihalle josta juuri tultiin sisälle? :xmas:
Kato ettei kukaan voi väittää etten muuta tee kuin palstaile :whistle:
 

Yhteistyössä