En jaksa olla kotona,menen shoppailemaan ja kahvilaan.Missä on hyvät alennukset Turussa?Pakko tuhlata rahoja |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Haluako joku mun kanssa mennä kahvilaan?:|
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No laitappa tänne ne liiat rahat,niin lähden shoppailee =)
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Haluako joku mun kanssa mennä kahvilaan?:|
mä voisin jos ei muksut olis kuumeessa. =(
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No laitappa tänne ne liiat rahat,niin lähden shoppailee =)
Etkö sä olekkaan varakas kun niin usein sitä täällä mainostat et tienaat hyvin, taidat loppupeleissä tienata 1000 ? kk, he
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Haluako joku mun kanssa mennä kahvilaan?:|
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No laitappa tänne ne liiat rahat,niin lähden shoppailee =)
Etkö sä olekkaan varakas kun niin usein sitä täällä mainostat et tienaat hyvin, taidat loppupeleissä tienata 1000 ? kk, he
Olen,haluatko nähdä tilinauhan? :saint:
Sä asuit ennen =) harmi :'(Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Haluako joku mun kanssa mennä kahvilaan?:|
Mä tulisin heti jos vielä asuisin turussa! B)
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No laitappa tänne ne liiat rahat,niin lähden shoppailee =)
Kuinka moni varakas ihminen asuu vuokralla, laitappa tänne niin lähden shoppailee vaikka ois herjalla heitetty
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No laitappa tänne ne liiat rahat,niin lähden shoppailee =)
Kuinka moni varakas ihminen asuu vuokralla, laitappa tänne niin lähden shoppailee vaikka ois herjalla heitetty
No,me kyllä ollaan asuntoja katselemassa,jos se sua kiinnostaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No laitappa tänne ne liiat rahat,niin lähden shoppailee =)
No,me kyllä ollaan asuntoja katselemassa,jos se sua kiinnostaa..
Hehheee
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Sä asuit ennen =) harmi :'(Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Haluako joku mun kanssa mennä kahvilaan?:|
Mä tulisin heti jos vielä asuisin turussa! B)
olimme jo maksaneet joku pieni summa,mutta kun tansinut sielä hikkin asti,mun nyt pakko jotain kivakin ostaaAlkuperäinen kirjoittaja jenni87:Voi hyvä ihminen, miks lähdet vartavasten pakolla tuhlaamaan rahoja?
Kun olet täällä valitellut ja surkutellut teidän veloista ja siitä miten mietit teidän raha-asioita tulevaisuutta (talon valmistumista) ajatellen?
Mikset laittaisi sitä ylimääräistä joka sun on nyt, tänään, pakko tuhlata esimerkiksi niihin lainojen maksuun? Lyhentäisitte niitä enemmän!
Kaikella lämmöllä tän sanon.
:hug: