Mä kysyn niin klassisen kysymyksen nyt, että hävettää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Okei. En mä oo ikinä tällästä ajatellut edes kun neiti vauva-aikaan olin niin ehdoton, en ikinä ottanut tippaakaan jos tyttö oli kotona. Mutta ajattelin että vapun kunniaksi, niin pitkä aika on edellisestä maistiaisesta. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:04 NeitiNasu kirjoitti:
Okei. En mä oo ikinä tällästä ajatellut edes kun neiti vauva-aikaan olin niin ehdoton, en ikinä ottanut tippaakaan jos tyttö oli kotona. Mutta ajattelin että vapun kunniaksi, niin pitkä aika on edellisestä maistiaisesta. :D

Eikös se normaalipainoisella aikuisella mennyt niin, että annos alkoholia/kaksi tuntia.

(siis palaminen kestää senverran)
Tai jotain sensuuntaista.

Niih, että jos enemmän joskus innostut nauttimaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:07 Töllin Ruusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:04 NeitiNasu kirjoitti:

Eikös se normaalipainoisella aikuisella mennyt niin, että annos alkoholia/kaksi tuntia.

(siis palaminen kestää senverran)
Tai jotain sensuuntaista.

Niih, että jos enemmän joskus innostut nauttimaan.

Juu en, mä ostin vaan pullon. Ja pullonkin nimenomaan siksi että saan sitä vielä jätettyä ja korkin suljettua niin ettei mene sidukka juomakelvottomaksi heti kuitenkaan, loput sitten toisella kertaa. *tarkkaan suunniteltu* :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuplix:
Jos sä haluut vammasii lapsii, niin imetä heti vaan

Jo no lasillisesta se lapsi varmaan vammauttuu salama vauhtia... Sulla on varmaan melkoset perusteet selitykselles

Tommoset lasilliset on vahvempia kuin kalja.

Itse en edes hyväksy alkoholia.
Nykyisin sanottiin jopa kahvin aiheuttavan vaurioita.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Seurannut ole.
Itse en juonut kuin pari kaljaa niin vammanen tuli (no lievä vamma)

NO ÄLKÄÄ LEIKKIKÖ VAKAVALLA ASIALLA! Minäpä en ole juonut koskaan raskausaikana tai imettäessä ja silti "vammasen lapsen sain".
Yks siideri ei maailmaa kaada jos siitä ei ota tapaa päivittäin.

jos nyt oletetaan kyse olevan yhdestä huikasta ja yhdestä lasista mitä sä tissuttelet hyvin hitaasti niin on melko pienet todennäköisyydet että se lapsi siitä vammautuis. Eriasia on raskausaikana... jos juot miedon siiderin niin se ei kyl mee suoraa sen vauvan suuhun vaan laimenee niin reippaasti sinne maitoon imeytymiseen mennessäki jo... Tässä tuskin tarkotetaan TUOPPIA tai jotain LITRAN siideriä.

Ja voihan tähän nyt sit laittaa hirveen listan mitä kaikkea raskausaikana ei saa tehä... JA tosiaan imetysaikana YHDEN ottaminen on eriasia kuin raskausaikana.