Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:04 NeitiNasu kirjoitti:Okei. En mä oo ikinä tällästä ajatellut edes kun neiti vauva-aikaan olin niin ehdoton, en ikinä ottanut tippaakaan jos tyttö oli kotona. Mutta ajattelin että vapun kunniaksi, niin pitkä aika on edellisestä maistiaisesta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:07 Töllin Ruusa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:04 NeitiNasu kirjoitti:Okei. En mä oo ikinä tällästä ajatellut edes kun neiti vauva-aikaan olin niin ehdoton, en ikinä ottanut tippaakaan jos tyttö oli kotona. Mutta ajattelin että vapun kunniaksi, niin pitkä aika on edellisestä maistiaisesta.![]()
Eikös se normaalipainoisella aikuisella mennyt niin, että annos alkoholia/kaksi tuntia.
(siis palaminen kestää senverran)
Tai jotain sensuuntaista.
Niih, että jos enemmän joskus innostut nauttimaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuplix:Jos sä haluut vammasii lapsii, niin imetä heti vaan
Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:Alkuperäinen kirjoittaja Tuplix:Jos sä haluut vammasii lapsii, niin imetä heti vaan
Jo no lasillisesta se lapsi varmaan vammauttuu salama vauhtia... Sulla on varmaan melkoset perusteet selitykselles[/quot
Alkoholi vammauttaa
Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:Alkuperäinen kirjoittaja Tuplix:Jos sä haluut vammasii lapsii, niin imetä heti vaan
Jo no lasillisesta se lapsi varmaan vammauttuu salama vauhtia... Sulla on varmaan melkoset perusteet selitykselles
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Seurannut ole.
Itse en juonut kuin pari kaljaa niin vammanen tuli (no lievä vamma)
Alkuperäinen kirjoittaja Tuplix:Jos sä haluut vammasii lapsii, niin imetä heti vaan