Nyt mä en enää jaksa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon tajunnut vasta jälkeen päin, että mies oli ollut masentunut jo lähes koko meidän avioliiton ajan. Mä ihmettelen miks vähitellen muuttui, ei tehnyt enää mitään mun ja lasten kanssa, sai raivareita, alko vaan nukkua päivät ja kukkui yöt. Kun sit viel uskottomuus astui kuvaan, niin erottiin. Nyt mies vielä pahemmassa jamassa, lääkkeet on, ei syö niitä, on asunnoton, työtön, rahaton.... Tuntuu pahalta kattoa vierestä ja joskus mietin ett mitä jos olisin aiemmin tajunnut, jos olisin saanut miehen hoitoon.... Masennus on kamala sairaus :( voimia ap:lle ja neuvoksi että vaikka kuinka sattuu, ole itsekäs ja tee se minkä tunnet oikeaksi sinulle ja lapsille.

tuntuu vähän siltä et vaikka oikeesti sairas onkin niin onkohan alannut vetoomaan joka asiassa siihen saadakseen tahtonsa läpi! huomannut että sinä raadat ja hoidat kun hän vain kiukkuaa sohvalta niin jätätte rauhaan!! on varmasti oikeastikkin mieli sekaisin, mutta kyllä aikuinen ihminen pystyy itseään kantaa ja hillitsemään! miehet varsinkin varmaan hyvin helposti käyttävät hyväkseen jos saavat jonkun syyn olla osallistumatta ja maata sohvalla! ja edelleenkään en siis aliarvioi miehesi tilaa, mutta oudolta tuntuu että käyttäytyy noin!

Yhteistyössä