Mä kyllä tykkään nikistä nimeltä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=)

Vieras
Sörhipöykerö :) En oo vielä saanut eteeni sellaista ketjua, jossa hänen mielipiteensä yms. mua häiritsisivät tai muutakaan. Tykkään tyylistä kirjoittaa, mutta onhan hän sentään äidinkielen opettaja, näin olen kuullut/lukenut.

Ei tytsi enää uskalla kikkailla harmaana kun silloin alotti itestään sen hersyvän keskustelun ja hetken päästä kirjautui vastailemaan itselleen :D Se oli hauskaa kun Jätkä tuumasi siinä ketjussa vaan että "mielenkiintoista". Banninhan se tytsykkä sai :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tytsi enää uskalla kikkailla harmaana kun silloin alotti itestään sen hersyvän keskustelun ja hetken päästä kirjautui vastailemaan itselleen :D Se oli hauskaa kun Jätkä tuumasi siinä ketjussa vaan että "mielenkiintoista". Banninhan se tytsykkä sai :D

Häh, mikä juttu tää on? :D

Alkuperäinen kirjoittaja heeh:

Oli harmaan aloitus joka meni jotenkin näin: Minusta tytsi on todella fiksu ja kypsä nuori nainen ja myönnän että olen vain kateellisuuttani piruillut hänelle :D

Alkuperäinen kirjoittaja heeh:

Oli harmaan aloitus joka meni jotenkin näin: Minusta tytsi on todella fiksu ja kypsä nuori nainen ja myönnän että olen vain kateellisuuttani piruillut hänelle :D

No mitä hän itse sitten vastaili siinä harmaalle minälleen? :laugh:

Yhteistyössä