Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mulla tuli yks hauska sananlasku tästä mieleen, mut enpäs taida viittiä sitä tähän laittaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki eivät halua jakaa rahojaan niille, jotka sitä janoavat.
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:Olen muuten aina vihannut sitä sanontaa kun joku pitää itseään "parempana ihmisenä". Nyt sille on käyttöä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki eivät halua jakaa rahojaan niille, jotka sitä janoavat.
Kuka niitä noiden rahoja janoaa?? Ei ainakaan me.
Ehkä se yksi lapsi janoaa sitä satasta, että pääsis judoon.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Tai kahta kälyä, yhtä miehen serkun vaimoa. Meinaan kun ollaan täällä miehen kotikaupungissa, niin otan piruuttani matkaan tenaville kaikkein erikoisemmat ja kalleimmat vaatteet, mitä kaapista löytyy.
Nuo äidit voisivat itse ostaa samoja (siis tulojensa perusteella), mutta eivät viitsi tai tajua. Kaupasta ei ehkä löydy täältä maalaiskaupungista kaikkea, mutta netti on heilläkin.
Sitten meidän 2 tytön vaatteet on täällä nähtävyys, joka päivä ihmettelevät vaatteitaan. Oltiin lauantaina täällä häissä ja tytöillä oli toisella catiminia ja toisella kenzon mekko. Muutenkin en edes vahingossa ota mukaan mitään arkista hm/lindex-ym. t-paitaa. Noita muita äitejä shokeraa, että meillä on tytöillä monen kympin t-paidat päällä, kun "eihän ne mitään itse niistä ymmärrä, tokmannista saa yhtä hyviä". Tytöt ovat itse 4 ja 6 v.
Ollaan myös hotellissa yötä eikä missään hiton siskonpedillä jonkun olkkarissa. Tai edes vierashuoneessa jonkun nurkissa.
Halvat on huvit. Vaatteilla koreilen täällä ihan siksi että heitä se järkyttää. Tykkään kauniista vaatteista. Hotellissa asutaan ihan vinkiksi, että meillä Helsingissäkin käydessä voisi ottaa hotellihuoneen eikä tunkea meille täysihoitoon viikoksi. Plus halutaan omaa rauhaa kumminkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mulla tuli yks hauska sananlasku tästä mieleen, mut enpäs taida viittiä sitä tähän laittaa![]()
Kerro vaan. Jos on "rumat ne vaatteilla koreilee" niin olen jo kuullut. Mutta meidän tytöt on kyllä nätimpiä vaikka olisivat missä halpahallin rytkyissä
. Ovat ruskeasilmäisiä nappisilmiä, luonnonkiharat pitkät hiukset... mun isä on ranskalainen, joten mun peruja. Mä olen kyllä ikäni asunut Suomessa ja Helsingissä, isä kuoli jo kun olin 10 v.
Yksi juttu myös on, että kauhistelevat kun noi meidän tytöt käyvät kampaajalla. Toisen 9 v tyttö ei oo ikinä päässyt kampaajalle....
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki eivät halua jakaa rahojaan niille, jotka sitä janoavat.
Etkö sä tiedä mihin rahat menee, kun kuluttaja ostaa tavaraa?
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Tai kahta kälyä, yhtä miehen serkun vaimoa. Meinaan kun ollaan täällä miehen kotikaupungissa, niin otan piruuttani matkaan tenaville kaikkein erikoisemmat ja kalleimmat vaatteet, mitä kaapista löytyy.
Nuo äidit voisivat itse ostaa samoja (siis tulojensa perusteella), mutta eivät viitsi tai tajua. Kaupasta ei ehkä löydy täältä maalaiskaupungista kaikkea, mutta netti on heilläkin.
Sitten meidän 2 tytön vaatteet on täällä nähtävyys, joka päivä ihmettelevät vaatteitaan. Oltiin lauantaina täällä häissä ja tytöillä oli toisella catiminia ja toisella kenzon mekko. Muutenkin en edes vahingossa ota mukaan mitään arkista hm/lindex-ym. t-paitaa. Noita muita äitejä shokeraa, että meillä on tytöillä monen kympin t-paidat päällä, kun "eihän ne mitään itse niistä ymmärrä, tokmannista saa yhtä hyviä". Tytöt ovat itse 4 ja 6 v.
Ollaan myös hotellissa yötä eikä missään hiton siskonpedillä jonkun olkkarissa. Tai edes vierashuoneessa jonkun nurkissa.
Halvat on huvit. Vaatteilla koreilen täällä ihan siksi että heitä se järkyttää. Tykkään kauniista vaatteista. Hotellissa asutaan ihan vinkiksi, että meillä Helsingissäkin käydessä voisi ottaa hotellihuoneen eikä tunkea meille täysihoitoon viikoksi. Plus halutaan omaa rauhaa kumminkin.
Voi kuule, kyllä se on ihan sinä itse ketä sä kiusaat.
Ei jestas sentään.![]()
Eiköhän sitä vois vinkata nätistikin, ettei mahtuis viikoksi kukaan majailemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mulla tuli yks hauska sananlasku tästä mieleen, mut enpäs taida viittiä sitä tähän laittaa![]()
Kerro vaan. Jos on "rumat ne vaatteilla koreilee" niin olen jo kuullut. Mutta meidän tytöt on kyllä nätimpiä vaikka olisivat missä halpahallin rytkyissä
. Ovat ruskeasilmäisiä nappisilmiä, luonnonkiharat pitkät hiukset... mun isä on ranskalainen, joten mun peruja. Mä olen kyllä ikäni asunut Suomessa ja Helsingissä, isä kuoli jo kun olin 10 v.
Yksi juttu myös on, että kauhistelevat kun noi meidän tytöt käyvät kampaajalla. Toisen 9 v tyttö ei oo ikinä päässyt kampaajalle....
Vaihda ton rumat tilalle köyhät
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki eivät halua jakaa rahojaan niille, jotka sitä janoavat.
Menee kai ne rahat sinne halpahaliin kassaankin... Mutta mitä niistä rahoista on hyötyä, jos joka sentti pitää laskea, ostaa aina halvinta ruokaa ja halvinta vaatetta. Mutta onhan heillä mersu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Hyh, eivät he noin pinnallista materialistia huolisikaan nyrpistelemään nenäänsä omiin nurkkiinsa. Sori vaan, mutta vaikutat toooodella turhalta ihmiseltä. :whsitle:
Kyllä huolisivat, joka kerta kauhistelevat sitä hotelliakin. Kun sehän maksaa. He matkailevat oikeasti tyyliin termarissa kahvit ja korissa pullat ja syövät ne jossain tien laidassa levähdyspaikalla... siinä heidän lomamatkansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki eivät halua jakaa rahojaan niille, jotka sitä janoavat.
Menee kai ne rahat sinne halpahaliin kassaankin... Mutta mitä niistä rahoista on hyötyä, jos joka sentti pitää laskea, ostaa aina halvinta ruokaa ja halvinta vaatetta. Mutta onhan heillä mersu.
No siksi sitä varaa ei varmaan olekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki eivät halua jakaa rahojaan niille, jotka sitä janoavat.
Kellä? Ja mihin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Hyh, eivät he noin pinnallista materialistia huolisikaan nyrpistelemään nenäänsä omiin nurkkiinsa. Sori vaan, mutta vaikutat toooodella turhalta ihmiseltä. :whsitle:
Kyllä huolisivat, joka kerta kauhistelevat sitä hotelliakin. Kun sehän maksaa. He matkailevat oikeasti tyyliin termarissa kahvit ja korissa pullat ja syövät ne jossain tien laidassa levähdyspaikalla... siinä heidän lomamatkansa.
Sori vaan mut mun mielestä tollanen on ihanaa, ja meidän lapset varsinkin tykkää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki eivät halua jakaa rahojaan niille, jotka sitä janoavat.
Kellä? Ja mihin?
Kun Mersulla ajelevat.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Ai te ootte niitä Helsinkiläisiä, suuresta pääkaupungistamme.![]()
En kyllä minäkään ymmärrä miksi maksaa monta kymppiä t-paidasta, kun hyvän ja nätin saa reilusti halvemmallakin. Mieluummin teen ite vaikkai niin just tuliskaan... Mut mä oonki niin juntti että en edes tiedä mistään kenzoista ja muista.![]()
Se on kuule luxusta ostaa vaatteet lindexiltä, jos omassa pikkukylästä löytyy vaan halpa-halli ja s-market.![]()
Iteki mieluummin hotelliin menen ku toisten nurkkiin, varsinkin jos se ei käy liikaa kukkaron päälle.