mä kaipaisin vähän läksytystä ja järjen ääntä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
mä tunnustan, heikko hetki ja sieltä tänä aamuna kotiin resusin :ashamed: mutta, miksi en antaisi mahdollisuutta tuolle

Koska se on narkkari ja alkoholisti (vaikkakin toipuva sellainen), lääkeriippuvainen. Eli suomeksi sanottuna Ongelma isolla oolla.
Siksi.

mika mä olen ketään tuomitsemaan omalla menneisyydelläni ja nykyisyydellläni? jos ihmiset ajattelee noin saan ollakkin vissiin yksin loppuelämän :/

Mä ainakin ajattelen noin. Jos nuo asiat olisivat kaukana menneisyydessä, eikä riippuvuuden tilalle olisi tullut aina vaan uutta riippuvuutta, niin sanoisin että go for it. Mutta koska nykytilanne on tuo, niin tuskin siitä mitään hyvää seuraa.

Mun mielestä menneisyyttä ei saa liikaa ajatella ja laskea sen varaan tulevaisuutta. Vaan tulevaisuus on parempi perustaa nykyhetken tilanteeseen. Jos ko. tyyppi on sun kanssa samalla aaltopituudella, ja sä luotat sen suunnitelmiin päästä eroon lääkkeiden väärinkäytöstä, niin mä antaisin paremmalle tutustumiselle ja ehkäpä myöhemmin suhteellekin mahdollisuuden.

Ehkä te tarvitsette toisianne juuri nyt.

Mä en koskaan alkais suhteeseen narkkarin, alkoholistin, pilleristin tai väkivaltarikollisen kanssa. En entisen enkä nykyisen! Voin olla ahdasmielinen tai tyly jonkun mielestä mutta mun itsesuojeluvaisto sanoo näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Mie olen päihdealan ammattihenkilöstöä. Ja jos vielä olisit minun paras kaveri tai jos minulla olisi sanan valtaa, niin PAKOTTAISIN sinut eroon siitä miehestä.. :whistle:

Mua kiinnostaisi, että tarkoitatko nyt sitä, että päihteiden käyttäjät eivät koskaan parannu?

Yhteistyössä