Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti harmailee:
Eihän se ole keneltäkään pois, jos ap saa mielenrauhan käyttämällä lapsensa lääkärillä? Yksityiset lääkärit on hyvä juttu, kun kunnallisella tuntuu ruuhkaa olevan!
Olitkin jo kirjoittanut sen, mitä mä ajattelin

Jos mua mietityttää, pitäisikö mun viedä lapseni lääkäriin vai ei, niin silloin mä vien.
Ei ole kiva maksaa kalliita vakuutusmaksuja sen takia, kun jotkut niitä käyttävät turhaan. Ei ole kiva mennä lääkäriin, kun lääkäri olettaa minunkin haluavan vain lääkettä lapselle.
Tuli siitä mieleeni kun kysyttiin, että milloin viet lapsesi lääkäriin: Itse vien kyllä lapseni helmommalla ja joskus jopa "turhaankin". Mutta ei meidän lapsista isommatkaan ole montaa kertaa lääkärissä käyneet, muutaman kerran jokainen.
Itse kuitenkin menen vasta sitten kun olen niin huonossa kunnossa, että on "pakko". 3 viimeistä kertaa kun itse olen päivystyksessä käynyt olen heti päässyt makuupaikalle odottamaan, kun en ole ollut istumiskunnossa.
Tyhmä kysymys, mutta miten mun lasteni yksityislääkärillä käynti vaikuttaa sun vakuutusmaksuusi?
en ole tuo aiemmin kirjoittanut, mutta vakuutusalalla työskentelevänä voin kertoa : sairausvakuutusten maksut, kuten muidenkin vakuutusten, nousevat korvausmenojen takia. Vakuutusmaksuilla ne korvaukset katetaan, mistä ne rahat niihin muuten tulisivat?
Jossain vaiheessa lääkärit kysyivät asiakkailta onko vakuutusKORTTIA ja kun kortti näytettiin, laitettiin nuhainen lapsi allergia ym kokeisiin, vaikka kyseessä vain tavallinen flunssa. Tästä syystä kehoitamme välttämään kertomista vakuutuksesta yksityisellä lääkäriasemalla. Kun ne vakuutusmaksut tosiaan ovat suoraan yhteydessä noihin maksettaviin korvauksiin.
Myös omavastuuttomat vakuutukset katosivat tuosta syystä mitä kerroin, ja vakuutuksiin tuli korvaussummiin pienemmät rajat.