B
b
Vieras
Meillä jopa korvatulehdukseen kehotettu alle 1-veelle syöttämään panadolkuuri ja sitten hakea vasta resepti jos oireet eivät 3 päivän panadolkuurin jälkeen katoa..Kirjoitaa kyllä reseptin mukaan..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olitkin jo kirjoittanut sen, mitä mä ajattelinAlkuperäinen kirjoittaja Huvitutti harmailee:Eihän se ole keneltäkään pois, jos ap saa mielenrauhan käyttämällä lapsensa lääkärillä? Yksityiset lääkärit on hyvä juttu, kun kunnallisella tuntuu ruuhkaa olevan!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olitkin jo kirjoittanut sen, mitä mä ajattelinAlkuperäinen kirjoittaja Huvitutti harmailee:Eihän se ole keneltäkään pois, jos ap saa mielenrauhan käyttämällä lapsensa lääkärillä? Yksityiset lääkärit on hyvä juttu, kun kunnallisella tuntuu ruuhkaa olevan!Jos mua mietityttää, pitäisikö mun viedä lapseni lääkäriin vai ei, niin silloin mä vien.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olitkin jo kirjoittanut sen, mitä mä ajattelinAlkuperäinen kirjoittaja Huvitutti harmailee:Eihän se ole keneltäkään pois, jos ap saa mielenrauhan käyttämällä lapsensa lääkärillä? Yksityiset lääkärit on hyvä juttu, kun kunnallisella tuntuu ruuhkaa olevan!Jos mua mietityttää, pitäisikö mun viedä lapseni lääkäriin vai ei, niin silloin mä vien.
Ei ole kiva maksaa kalliita vakuutusmaksuja sen takia, kun jotkut niitä käyttävät turhaan. Ei ole kiva mennä lääkäriin, kun lääkäri olettaa minunkin haluavan vain lääkettä lapselle.
Tuli siitä mieleeni kun kysyttiin, että milloin viet lapsesi lääkäriin: Itse vien kyllä lapseni helmommalla ja joskus jopa "turhaankin". Mutta ei meidän lapsista isommatkaan ole montaa kertaa lääkärissä käyneet, muutaman kerran jokainen.
Itse kuitenkin menen vasta sitten kun olen niin huonossa kunnossa, että on "pakko". 3 viimeistä kertaa kun itse olen päivystyksessä käynyt olen heti päässyt makuupaikalle odottamaan, kun en ole ollut istumiskunnossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:Sen verran piti tulla vielä hämmentämään tätä soppaa, että mietin tossa eilenkin tuota lääkärissä käymistä ja kuinka herkästi kukin käy lääkärissä. Ja itse käyn kyllä heti varsinkin lapsen kanssa jos tuntuu siltä, että hän ei ole normaalissa kunnossa ihan jo siksi, että haluan tietää mistä on kyse. Toinen syy käydä herkästikin lääkärillä / hoitajalla on se, että tarvitaan työnantajalle sairauslomalappu. Mietinkin, että eikö muiden työnantajat sitä vaadi jos lasta käytetään lääkärillä vasta 3 päivän kuumeilun jälkeen? Vai onko täällä suurin osa kotiäitejä?
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:Sen verran piti tulla vielä hämmentämään tätä soppaa, että mietin tossa eilenkin tuota lääkärissä käymistä ja kuinka herkästi kukin käy lääkärissä. Ja itse käyn kyllä heti varsinkin lapsen kanssa jos tuntuu siltä, että hän ei ole normaalissa kunnossa ihan jo siksi, että haluan tietää mistä on kyse. Toinen syy käydä herkästikin lääkärillä / hoitajalla on se, että tarvitaan työnantajalle sairauslomalappu. Mietinkin, että eikö muiden työnantajat sitä vaadi jos lasta käytetään lääkärillä vasta 3 päivän kuumeilun jälkeen? Vai onko täällä suurin osa kotiäitejä?
Meillä saa saikkulapun kun vaan soittaa neuvolaan, että lapsi on kipee.. Oon kyllä itsekkin samaisessa tk:ssa töissä, että onko sillä sitten merkitystä, en tiedä..
Ja lapsen sairastuessa tarvii aina työnantajalle sen todistuksen. Omassa sairastapauksessa on 3 pv omailmoitus aika.
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:Sen verran piti tulla vielä hämmentämään tätä soppaa, että mietin tossa eilenkin tuota lääkärissä käymistä ja kuinka herkästi kukin käy lääkärissä. Ja itse käyn kyllä heti varsinkin lapsen kanssa jos tuntuu siltä, että hän ei ole normaalissa kunnossa ihan jo siksi, että haluan tietää mistä on kyse. Toinen syy käydä herkästikin lääkärillä / hoitajalla on se, että tarvitaan työnantajalle sairauslomalappu. Mietinkin, että eikö muiden työnantajat sitä vaadi jos lasta käytetään lääkärillä vasta 3 päivän kuumeilun jälkeen? Vai onko täällä suurin osa kotiäitejä?
Meillä saa saikkulapun kun vaan soittaa neuvolaan, että lapsi on kipee.. Oon kyllä itsekkin samaisessa tk:ssa töissä, että onko sillä sitten merkitystä, en tiedä..
Ja lapsen sairastuessa tarvii aina työnantajalle sen todistuksen. Omassa sairastapauksessa on 3 pv omailmoitus aika.
miten lapsi nyt voi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Teit ap ihan oikein kun veit lapsesi lääkäriin, niin mäkin olisin tehnyt. Se että jotkut näköjään eivät voi ymmärtää sitä on heidän ongelma. Suurinosa lienee kateellisia, kun heillä ei varaa viedä omaa jälkikasvuaan yksityiselle, kun vakuutukset jääneet ottamatta.
Meillä lapset viedään tosi herkästi lääkäriin, koska meillä esikoinen 9kk iässä oli hieman räkäinen, mutta se vaan jatku ja jatku ja hoitelin häntä kotona, ihan niinku palstamammat neuvoo nytkin kaikkia hoitamaan kipeät perusterveet kotona, että heidän speciaalimmat saa sitten hoitoa. ( KAIKKI lapset, ne perusterveetkin on ihan yhtä tärkeitä! )
Joo, alkava keuhkokuumehan se sitten oli, kuumeeton sellainen ja sairaalakeikka vältettiin ihan just kun kolmannella yrityksellä saatiin pysymään antibiootit sisällä. Että ihan varmasti vien jatkossakin perusterveen lapseni herkästi lääkäriin, yksityiseen sellaiseen ja vakuutus maksaa osansa.
Yhden keran julkiselle puolelle eksynyt, tuloksena kotiinpassitus, koska lapsi ei ollut tarpeeksi kuivunut, käski aamulla palata, sitten varmaan jo on. Että ei koskaan enää sinne.
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olitkin jo kirjoittanut sen, mitä mä ajattelinAlkuperäinen kirjoittaja Huvitutti harmailee:Eihän se ole keneltäkään pois, jos ap saa mielenrauhan käyttämällä lapsensa lääkärillä? Yksityiset lääkärit on hyvä juttu, kun kunnallisella tuntuu ruuhkaa olevan!Jos mua mietityttää, pitäisikö mun viedä lapseni lääkäriin vai ei, niin silloin mä vien.
Ei ole kiva maksaa kalliita vakuutusmaksuja sen takia, kun jotkut niitä käyttävät turhaan. Ei ole kiva mennä lääkäriin, kun lääkäri olettaa minunkin haluavan vain lääkettä lapselle.
Tuli siitä mieleeni kun kysyttiin, että milloin viet lapsesi lääkäriin: Itse vien kyllä lapseni helmommalla ja joskus jopa "turhaankin". Mutta ei meidän lapsista isommatkaan ole montaa kertaa lääkärissä käyneet, muutaman kerran jokainen.
Itse kuitenkin menen vasta sitten kun olen niin huonossa kunnossa, että on "pakko". 3 viimeistä kertaa kun itse olen päivystyksessä käynyt olen heti päässyt makuupaikalle odottamaan, kun en ole ollut istumiskunnossa.
Anteeksi, mutta tätä ajatusmaailmaa mä en nyt käsitä ollenkaan. Ettäkö sua harmittaa, että sun vakuutus maksaa enemmän meidän lääkärikäyntien takia?Ja sitten kutenkin toteat itsekin, että viet lapsen joskus "turhaan" lääkärille? Ja pakko vielä sanoa, että mä en ainakaan odottanut lääkkeitä, vaan odotin asianmukaista potilaan tutkimista ja sen jälkeen diagnoosin tekemistä. Ja tällä kertaa lääkäri päätti antaa ne antibiootit ja kyypakkauksen.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:just :headwall: kaikenmaailman kehareita sitä äidiksi ryhtyykin.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:just :headwall: kaikenmaailman kehareita sitä äidiksi ryhtyykin.
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Alkuperäinen kirjoittaja vv:just :headwall: kaikenmaailman kehareita sitä äidiksi ryhtyykin.
sinä se aina kommentoit yhtä kauniisti :heart:
Tyhmä kysymys, mutta miten mun lasteni yksityislääkärillä käynti vaikuttaa sun vakuutusmaksuusi?Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olitkin jo kirjoittanut sen, mitä mä ajattelinAlkuperäinen kirjoittaja Huvitutti harmailee:Eihän se ole keneltäkään pois, jos ap saa mielenrauhan käyttämällä lapsensa lääkärillä? Yksityiset lääkärit on hyvä juttu, kun kunnallisella tuntuu ruuhkaa olevan!Jos mua mietityttää, pitäisikö mun viedä lapseni lääkäriin vai ei, niin silloin mä vien.