Mä inhoan tätä selkäkipua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Voi hitsi, kun ottaa taas pattiin toi selkä. Kiva oli kaupungilla huomata, etten pystynyt menemään enää kyykkyyn.. Mulle on varmaan huomaamatta kasvanut rautakanki tonne selkään, sen verran jäykkänä olen taas. Mies sitten sitoi mun kengännauhat kiinni:) Jos tää purkautuminen helpottas:)

Tää on nyt jäänyt taas päälle tää kipu ja ei, kun tulee aina vaan uudestaan. Viimeksi poimin puolukoita istuvilteen metsässä, kun ei voi olla etukumarassa, ku kroppa alkaa tärisee. Makuulteen en ilennyt poimia, siinä meni se raja:)

Mulla ei koskenu selkään 2 vuoteen, kun olin kotona hoitovapaalla, viime viikolla alotin työt ja tällä viikolla olen joutunu tekeen sellasta, mitä ei pitäis ja tulos on tässä :snotty:
Tähän menee taas se 2-3vko ennenku alkaa tuo kipu hellittää....

Pitäs varmaan hakeutua lekuriin :whistle: Fysioterapeutti jo kerran silmämääräsesti katsoi, että lantio on väärässä asennossa, että ainakin osittain siitä johtuu....

saikkulainen täällä kans. Nyt alkaa jo hiukan hellittään ja ei tarvii sirdaludia ja panacodia urakalla kiskoo. Olis vaan kiva kun vois kävellä normaalisti selkä suorassa, eikä sillai kuin ois paskat housussa.

Alkuperäinen kirjoittaja yks:
saikkulainen täällä kans. Nyt alkaa jo hiukan hellittään ja ei tarvii sirdaludia ja panacodia urakalla kiskoo. Olis vaan kiva kun vois kävellä normaalisti selkä suorassa, eikä sillai kuin ois paskat housussa.

:D Just niin mun fiilis :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla ei koskenu selkään 2 vuoteen, kun olin kotona hoitovapaalla, viime viikolla alotin työt ja tällä viikolla olen joutunu tekeen sellasta, mitä ei pitäis ja tulos on tässä :snotty:

Pitäs varmaan hakeutua lekuriin :whistle: Fysioterapeutti jo kerran silmämääräsesti katsoi, että lantio on väärässä asennossa, että ainakin osittain siitä johtuu....
Harmi, kun kipeytyi selkä juuri kun olet aloittanut työt. Mä olen tasitellut tän selän kanssa jo monta vuotta ja käyny fysioterapiassa. Mulla oli kesällä 1,5 kuukautta kivutonta aikaa ( Ah, mikä nautinto!) ja nyt taas annulusvaurio äksyilee oikein urakalla. Paranemisia sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Musta tuntuu et mulle toi paskat housussa tyyli jymähtää päälle kohta:) Varmaan unohdan miten kävellään oikein:D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Harmi, kun kipeytyi selkä juuri kun olet aloittanut työt. Mä olen tasitellut tän selän kanssa jo monta vuotta ja käyny fysioterapiassa. Mulla oli kesällä 1,5 kuukautta kivutonta aikaa ( Ah, mikä nautinto!) ja nyt taas annulusvaurio äksyilee oikein urakalla. Paranemisia sulle.

Mulla oli vuoden verran jo tätä samaa vaivaa ennen ä.lomalle jäämistä :|

Kyllä toi 2v oli niin ihanaa aikaa tosiaan!!! =)

Juu, sorry luin vähän huonosti. Oliko sulla raskausaikana selkäkipua? Mä en taida enää uskaltaa edes ajatella raskaaksi tuloa, kun toi ankkakävely sujuu ilman painavaa mahaakin:)

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
ai milleen oli lantio sitte sen mielestä vinksallaan?

Vaikea selittää, olis helpompi näyttää :D
Mutta siis jos se on normaalisti suorassa näin --> ll, niin mulla on vinksallaan näin --> //

:laugh:

jaa niinku sivulle vinks vaiko kallellaan eteen/taa? Onksulla notkoselkä? Mulla on sukuvikana surkkia selkä, ja piti opetella hävittämään se notko kokonaan. Juju lähti siitä, että piti taittaa lantio kokoon ja opetella pitämään se siellä. Eli ei sovi meikäläisen kulkea pyrstö tötteröllä. Semmoisesta selkä vihlaisee oitis, muttei oireile jos sitä tottelee kiltisti

Juu, sorry luin vähän huonosti. Oliko sulla raskausaikana selkäkipua? Mä en taida enää uskaltaa edes ajatella raskaaksi tuloa, kun toi ankkakävely sujuu ilman painavaa mahaakin:)

Ei ollu oikeestaan raskaana ollessakaan (4 raskautta), ihan sellasta mielestäni normaalia....tuo liittyy ihan selkeesti työhön, tai siis työnkuvaan mitä joudun tekemään =(

ai milleen oli lantio sitte sen mielestä vinksallaan?

Vaikea selittää, olis helpompi näyttää :D
Mutta siis jos se on normaalisti suorassa näin --> ll, niin mulla on vinksallaan näin --> //

:laugh:

jaa niinku sivulle vinks vaiko kallellaan eteen/taa? Onksulla notkoselkä? Mulla on sukuvikana surkkia selkä, ja piti opetella hävittämään se notko kokonaan. Juju lähti siitä, että piti taittaa lantio kokoon ja opetella pitämään se siellä. Eli ei sovi meikäläisen kulkea pyrstö tötteröllä. Semmoisesta selkä vihlaisee oitis, muttei oireile jos sitä tottelee kiltisti

JUURI jotensakin näin....mulla on siis..öö..sanotaanko se nyt että eteenpäin kallellaan...

*muoks* mulla on melko huono ryhtikin, että sekin varmaan vaikuttaa osaltaan...

Juu niinhän se menee, lantio alkaa kaatua eteen ja sitämyöten se notko selässä korostuu. Sit kun teet mitään raskaampaa, ni ne alimmat välilevyt huutaa. Osittain tää on tietty hankittu asentovirhe, tytöt oppii kulkemaan selkä notkolla kun se näyttää muka hienolta. Oletkos kattonu naisvoimistelua koska viimeksi...

Nyt on pakko kertoa, et mulla autto osteopatia aivan järkkyihin alaselkäkipuihin. Useita vuosia oli kipua, aina jaksoittain. Kävelemään pääsin just ja just silleen laahustaen. Sit kaverin suosituksel menin ja kokeilin osteopatiaa. Se tehos! Oli ihan uskomatonta! Mä olin ihan mutkal, ku sinne menin ja pari senttii pidempänä sielt lähin.

Juu niinhän se menee, lantio alkaa kaatua eteen ja sitämyöten se notko selässä korostuu. Sit kun teet mitään raskaampaa, ni ne alimmat välilevyt huutaa. Osittain tää on tietty hankittu asentovirhe, tytöt oppii kulkemaan selkä notkolla kun se näyttää muka hienolta. Oletkos kattonu naisvoimistelua koska viimeksi...

En oo kattonu varmaan koskaan :laugh:
Mua itteeni häirittee toi notko, siis huomaan kun on notkolla ja pakotan itteni suoraks, mut ei vaan pysy, eieiei....
Normaalioloissa mulla on selkä kipeä TOSI harvoin...juuri 2v ei ollu ollenkaan, töissä kipeyty heti, kun jouduin juoksemaan rappukäytävissä (postinjakaja).... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Nyt on pakko kertoa, et mulla autto osteopatia aivan järkkyihin alaselkäkipuihin. Useita vuosia oli kipua, aina jaksoittain. Kävelemään pääsin just ja just silleen laahustaen. Sit kaverin suosituksel menin ja kokeilin osteopatiaa. Se tehos! Oli ihan uskomatonta! Mä olin ihan mutkal, ku sinne menin ja pari senttii pidempänä sielt lähin.

Mitä se sit teki? Outo juttu mulle =)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Nyt mä kiinnostuin:) Millaista hoitoa on osteopatia? Venytyksiä vai mitä?Akupunktiota olen miettinyt, kun toiset on saanut apua siitä. Kiropraktikolle soitin mutta ei ollut varma pystyykö hän minua hoitamaan.

Yhteistyössä