Mä INHOAN mun miestä,aiheutti hammasvaurion vauvalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pysyvien hampaiden aiheet ovat vasta aluillaan,toivotaan ettei niille tullut vauriota..varmuudella ei voi sanoa,ennekuin puhkeavat..työntyivätkö maitohampaat hieman ikenen sisään??jos ei,niin parempi..Jos teillä on lapselle vakuutus ja hml:ssä tehtiin tapaturmalausunto, korvaa vakuutus myöhemmin hampaiden korjauksen,mikäli pysyvät ovat vaurioituneet.

Ymmärrän sua hyvin ap.
Olen itse ollut vauvaani hoitaneelle sukulaiselle todella vihainen, kun aiheutti vauvalle onnettomuuden. En sitä sukulaiselle näyttänyt, mutta se sisällä vellova vihantunne oli jotain uskomatonta. Niin vahva suojeluvietti on.
Nuo vauvan hampaat vielä muistuttavat onnettomuudesta koko ajan.

Toivottavasti pysyvät hampaat ovat kunnossa, sen näkee aikanaan. Vauvalta ei hampaita voi vetää irti, koska pikkulapsen hampaattomuus haittaa puheenkehitystä.

Kyllä mä varmaan miehelle ärähtäisin ja jatkossa pyytäisin olemaan varovaisempi, mutta! Tuo voi tapahtua kelle vaan eli ei kannata jäädä katkeraksi tuosta. Mitä jos sinun "vahtivuorossa" tapahtuu jotain vastaavaa. Toivoisit varmaan että mies ei "vihaisia" sinua sen takia. Olkaa toistenne puolella :)

ne seuraavat hampaat on siellä alla oottamassa ei nyt tuskin siinä muodossa missä ulos tulevat, mutta siksi mekin jouduttiin h-lääkärillä käydä näyttämässä kun poika kolautti leukansa tuoliin et onko tullut isompaa häikkää pysyviin hampaisiin (meillä ei tosin maitohampaat alkaneet tummumaan toisin kuin ap:lla)

MEILLÄ? MEILLÄ? :D Voi jumalauta... Teillä oli joku yhteinen hammaskalusto??
Vanha ketju, tiedetään, mutta en voinut olla sanomatta...

Yhteistyössä