Mä haluun, tahdon, mun on pakko saada

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vankkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Myöpä muutetaan ihan kohta tästä kuppasesta aso-asunnosta ihka uuteen ja ihanaan omakotitaloon!!!

Sori...pakko oli hehkuttaa...oon vähän kypsä tässä asumiseen jo
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Oma koti! Tää asumisoikeus asunto alkaa tökkimään ja on liian pieni. Rivari tai omakotitalo. Vähintään neliö. Kittos, ei muuta.. Toiveet on vaatimattomat..

no eihän toi paljoa vaadi, meet pankkiin ja haet lainaa, niin ne tekee muutkin joilla ei oo tarpeeks sukanvarressa. ;)
 

Yhteistyössä