Mä haluisin olla jo terve!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkiintunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkiintunut

Vieras
Ensin tuli kamala kurkkukipu, jota seuras hirveä räkätauti. Räkätauti meni keuhkoihin, josta seuras armoton yskä. Tästäpä päästiinkin sitten mukavasti poskiontelontulehdukseen ja nyt vielä enterorokkokin vielä tulossa.
Toka antibioottikuuri menossa ja maha ihan sekasin.

Alkaa voimat olla suht finaalissa. MÄ HALUUN OLLA TERVE JO!!! Kaks viikkoa alkaa riittää.

Kuin myös, kurkkukipua täällä podetaan, viikko takana tätä flunssaa ja kaameaa kurkkukipua, jonka paranemista ei yhtään helpota samanaikaiset kolmen lapsen vatsataudit ja korva- silmä- sekä keukoputken tulehdukset (lue: äiti saa nukkua n. 3-4h yössä) Niin ja mieskin on ollut samalla vatsataudissa ja kuumeessa sekä flunssassa.

Meil on kans koko porukka sairaana. Mies on ainoa jolla ei löytyny lääkitystä (enterorokko) mut miulla ja pojalla sit onkin antibiootit menossa ja silmätipat... Tuntuu et oma olo vaan huononee koko ajan. Mut eiköhän tää olo tästä lähde kohta parempaan suuntaan.

Mä olin kans muutaman viikon sellasessa tautikierteessä että oksat pois! Tuli sitten sairastettua influenssa, vatsatauti, angiina, influenssa uusi, nielurisatulehdus ja silmätulehdus.. Voin kertoo että meinas totaalisesti hermot mennä, tiedän miltä susta tuntuu! :hug: Niin ja viel tuon toisen influenssan kans samaan aikaan tyttö oli oksutaudis.. puuh..

Noh, nyt näyttäs siltä että taudit on voitettu.. toivottavasti.. *koputtaa puuta*

Yhteistyössä