H
Hannele
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja hannele:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:Mutku mä en jaksa enkä mä halua eikä mulla ole pienintäkään kiinnostusta hoitaa itseäni. . . .
Joo, tätä uhosin viime marraskuussa ja sitten olinkin suljetulla. . . .
Mä en ymmärrä miksi mun pitää jaksaa!!??? Mä tarvitsen teidän APUJA!!! Muuten mä en jaksa![]()
Ja mitähän apua sä kuvittelet palstan kautta saavasi, jos sulla ei ole des HALUA parantua tai hoitaa itseäs? Pieni ristiriita... Miten virtuaali-ihmiset sua pystyy auttamaan, jos ei sitä kerran saa tehdä ihmiset irl ( = oikeassa elämässä )?
Ja miksi sinun pitää saada päättää päiväsi, mutta jälkeen jäävien omaisten pitää elää tuskissaan tekosi jälkeen? Samalla tavalla heillä on sitten oikus sanoa samoin, että päätetään päivämme, kun emme tätä tuskaa kestä? Sitten teitä on samassa kuopassa koko suku...
En tiedä mitä apua, keskustelua kenties. En jaksa lähteä mihinkään pois keskustelemaan. . .
no,mitäs sä st nyt teet,jos et muka jaksa keskustella=)
En kasvokkain jaksa feikata että "jees jess, kyllä kyllä" kun tekisi mieli sanoa että haista sinä pas-ka ja anna mun olla. . . . Helpompi ilman kasvoja keskustella. . . .