V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:Alkuperäinen kirjoittaja jaah:"vahinkoja" voi sattua muulloinkin, ei siihen juhannusta tarvita. Äläkä jaksa dramatisoida typerillä kielikuvilla.
Kukaan ei pysty estämään jos ihminen oikeasti haluaa kuolla. Yleensä kyllä nämä dramatisoijat hakevat vain huomiota ja se jos mikä on säälittävää.
Kannattaisi silti hakea apua, kyllä se valo sieltä tunnelin päästä alkaisi vielä paistaa jos haluat.
Miksi on säälittävää hakea apua? En tiedä, en ymmärrä, ehkä olisi helpompi olla hakematta apua. . .
En tiedä mikä minusta tekee dramatisoijanEn tiedä miksi olen säälittävä
![]()
Et siis osaa enää edes lukea? "jaah" EI sanonut, että avun hakeminen on säälittävää, vaan tuo kielikuvilla pelaaminen ja huomion kerjääminen. Jos kerran olet päättänyt päiväsi lopettaa, niin antaa mennä sitten vaan. Sinua en sure, mutta jälkeesi jäävää perhettäsi ja muuta sukuasi suren, koska he joutuvat myös takiasi sinne "veteen"... Toivottavasti he osaavat paremmin uida, kuin sinä, eikä tee yhtä typerää ratkaisua ja "anna itsensä vajota".
Keskustelu on sitten huomion kerjäämistä. Eikös jokaikinen aloitus täällä ole sitä "huomion kerjäämistä", ihan varmasti on.
Minulle tuli tosi paha mieli kirjoituksestasi. En tiedä miksi et osaa etkä halua olla empaattinen.
Ethän sinä mitään keskustele sen paremmin vaan toistelet itseäsi. Et vastaa kysymyksiin, mitä sinulle esitetään ja rivien välistä saa lukea, että olet asian jo päättänyt, vaikka tällä kuka sanoisi mitä.
On vaikea olla empaattinen, kun ei tunne ihmistä ja toiseksi, itsemurha on niin itsekäs teko, että minulta ei sellaisille sääliä heru! Sinulle on pieniä lapsia, joista sinun pitäisi pitää huolta, mies(?) eli perhe + muut sukulaiset. Mutta mitä teet sinä? Ajattelet vaan itseäsi, jätät lapsesi äidittömäksi ja muut kärsimään helvetillisiä oman tunnon tuskia, vain koska sinä et "jaksa". Ei elämä ole jatkuvasti ruusuilla tanssimista ja muidenkin on itse aiheutetut ongelmansa selvitettävä. Miksi sinun pitäisi päästä kuin koira veräjästä ja jättää noiden ongelmien setviminen muille?