Mä haluan puutarhakaluston! Miehen mielestä kaikki on liian kalliita *itkupotkuraivari*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Miehen mielestä siis kaikki on liian kalliita...ja mä sentään olen käytettyjä tässä katsellut. Etsin siis kovapuista ryhmää, jossa pöytä ja 4 käsinojallista tuolia.

Toki mä olen katsellut vähän parempilaatuisia käytettyjä, eli kyllä niille hintaa kertyy mutta toisaalta eipä niitä uutenakaan kaupasta juurikaan alta 300? saa.

Mä dyykkasin mein roskiskatoksesta jo kovapuisen penkin siihen puutarhakalustoon, joten mun mielestä me ollaan periaatteessa jo säästetty ihan mieletön summa sen kaluston suhteen. Ei tarttis enää siis valittaa :/

meillä kävi pari vuotta sitten todellinen säkä, löydettiin huudosta KWAn neljä säädettävää asentotuolia ja iso pöytä, maksoi 50e, mies hioi ja lakkasi ne ja ovat edelleenkin kuin uudet :heart:

sori, käännän veistä haavassa, mutta siis joskus sullakin voi käydä mäihä :)

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
meillä kävi pari vuotta sitten todellinen säkä, löydettiin huudosta KWAn neljä säädettävää asentotuolia ja iso pöytä, maksoi 50e, mies hioi ja lakkasi ne ja ovat edelleenkin kuin uudet :heart:

sori, käännän veistä haavassa, mutta siis joskus sullakin voi käydä mäihä :)

*hajoaa totaalisesti ja räjähtää vollottavaan itku-ulinaan* :'(

Kiva siis toki teille...mullekin juu kelpais :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta loppukesällä tai syksyllä. Saa jopa -70% alennuksesta.

Mä en haluis istua tätä kesää rankkasateessa kivilaatoilla ja syödä grillattua makkaraa kertakäyttölautaselta :'(

Mä haluan ne kalusteet nyt kesäksi :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Mä en haluis istua tätä kesää rankkasateessa kivilaatoilla ja syödä grillattua makkaraa kertakäyttölautaselta :'(

siis chef laittaa vaan makkaraa griliin? :o

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
http://www.masku.com/tuote.html?tid=MYY00838

Liian pieni...siis tuo pöytä. Pitää olla vähintään 170 cm pitkä, jotta penkki mahtuu sen kanssa :)

Ja ois kiva jos tuolien selkänojat ois säädettävissä.

Ja tosiaan käytettynä etsin...180? saa käytettynä kuitenkin laadukkaampaa kuin jos ostaa uutena.

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:

siis chef laittaa vaan makkaraa griliin? :o

Jos mulla on mun kalusto, niin sitten mä istun tämän kesän auringonpaisteessa, toki varjon alla, mun ihanalla penkillä ja syön kunnon fiffejä kauniilta lautasilta, jotka on katettu mun ihanalle pöydälle :D

Huonoa ei kannatakaan ostaa *kokemuksen rintaääni* Meidän on uusittava puutarhakalusto tänä kesänä. Eniten harmittaa kovapuun tuhlaus. Ei tota kehtaa edes myydä, kun puu on hoidosta huolimatta korkannut ja jokainen metalliosa ruostunut. Hyvälaatuiset puukalusteet samalla pihalla ovat vielä kuin uusia.

http://salattu.huuto.net/kohteet/puutarhakalusto/134172234

Juu...tuon jo näin...ja vielä paremmankin ;)

Laitoin vähän yv:näkin osta-heti-hintatiedusteluja kun mulla ei ole aikaa odotella kohteen sulkeutumisia...katsellaan josko joku jotain vastais.

Mutta sitten on vielä tuo herra joka istuu sen lompakon päällä nyt tämän asian suhteen :/

Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:
Huonoa ei kannatakaan ostaa *kokemuksen rintaääni* Meidän on uusittava puutarhakalusto tänä kesänä. Eniten harmittaa kovapuun tuhlaus. Ei tota kehtaa edes myydä, kun puu on hoidosta huolimatta korkannut ja jokainen metalliosa ruostunut. Hyvälaatuiset puukalusteet samalla pihalla ovat vielä kuin uusia.

me muuten auringonpanema pöytä vetäistiin värillisellä öljyllä-tuli hyvä. :)

Laitoin vähän yv:näkin osta-heti-hintatiedusteluja kun mulla ei ole aikaa odotella kohteen sulkeutumisia...katsellaan josko joku jotain vastais.

Mutta sitten on vielä tuo herra joka istuu sen lompakon päällä nyt tämän asian suhteen :/

Hmm.. kultaseni. Ymmärräthän että on vielä liian vilpoinen istua sun ihanalla kalustolla ulkona? Vai oletko kenties samanlainen kun mä? eli "kaikki-mulle-heti-nyt" :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:

Näin mä sen juurikin ajattelen. Me ollaan niin persaukisia ettei meillä ole joka vuosi varaa ostaa uutta kalustoa. Joten mielellään kerralla sitten vähän parempaa :)

Hmm.. kultaseni. Ymmärräthän että on vielä liian vilpoinen istua sun ihanalla kalustolla ulkona? Vai oletko kenties samanlainen kun mä? eli "kaikki-mulle-heti-nyt" :D :D :D

Jep...mä olen samanlainen, kuin sä :ashamed:

Ei sitä kalustoa voi edes tuonne pihalle vielä laittaa...siellä kun on iso osa pihasta revitty auki, kun mä vähän sisustan mun puutarhaani parhaillaan...mutta kun maa perkule on vielä jäässä, niin en saa noita puskia ylös. Nyt on koko piha täynnä kuraa, multaa ja hiekkaa.

Mutta se kalusto mun on saatava. NYT. Säilytän sitä vaikka olohuoneessa, jollei muuta :snotty:

Yhteistyössä