Mä haluan pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Turha on kehoittaa hoitoon tai hakea ammattiapua, ei se elämä sillä tavalla muutu.
Mieti haluatko nykyiseen elämään muutosta tai haluatko oikeasti kokonaan pois. Itse haluan uuden elämän, mutta en kuolemaa. Sen eteen teen myös töitä.

Hän haluaa antaa elämällesi sisällön ja toivon! Kun otat vain vastaan hänet elämääsi ja annat hänen vaikuttaa elämäsi kulkuun. En tiedä oletko mies vai nainen, sillä ei väliä, mutta haluaisin rutistaa ja halata niin hyvin kuin vaan osaan ja sanoa että sinulle on Jeesus varannut ainutlaatuisen elämän!

Tai hanki elämälle jokin tarkoitus eläkä mee huuteleen jumalaa yhtään mihinkään. tartu kiinni siitä mitä sulla on äläkä johonkin uskomukseen. huuda vaikka kumisaappaalle mieluummin, enemmän konkreettista.

Ei jaksa enää. Mikään ei tunnu enää miltään. Tämä maailma on niin turha. Mä haluan mun omaan taivaaseen, millanen se sit onkin. Mä haluan vain kadota, haihtua ilmaan. Mä vihaan kaikkia, en osaa rakastaa enää. En kykene tuntemaan muuta kuin ahdistusta, vihaa, surua, yksinäisyyttä. Niin, mä olen niin yksin, vaikka ympärillä pörrää aina joku sukulainen tai tuttu.
Mikä on kivuttomin tapa kuolla?
Ilmeselvä vastaus on itsemurha.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä