Mä haluan pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tähti

Vieras
Ei jaksa enää. Mikään ei tunnu enää miltään. Tämä maailma on niin turha. Mä haluan mun omaan taivaaseen, millanen se sit onkin. Mä haluan vain kadota, haihtua ilmaan. Mä vihaan kaikkia, en osaa rakastaa enää. En kykene tuntemaan muuta kuin ahdistusta, vihaa, surua, yksinäisyyttä. Niin, mä olen niin yksin, vaikka ympärillä pörrää aina joku sukulainen tai tuttu.
Mikä on kivuttomin tapa kuolla?

Ehkä sinun pitäisi hakea apua ? Puhua jolleen, ettet olis niin yksin noiden ajatuksien kanssa. Mie olin itse tuommoisessa tilanteessa jokunen vuosi sitten, kuolla en onnistunut, ja tänä päivänä olen kiitollinen tästä mahdollisuudesta. Jonka lääkäri, terapeutti ja lääkkeet mulle soi.

Mäkin odotan taivaaseen pääsyä, mutta taitaa olla pitkä aika vielä.
Olen yrittänyt jouduttaa vikatemiehen tuloa niin että saisin jonkun sairauden...
Hukkuminen olis helppoa, en tohdi sitä tehdä, onhan sitä niitä hyviä asioita jotka kannattelee.
Onko sulla?
Panosta niihin.

Alkuperäinen kirjoittaja LonelyStar:
Ap ja nimim. toinen, jos vain voitte niin ottakaa yhteyttä, haluan olla ystävänne :hug:

Mun täytys vaan hankkia ilmeisesti se musta nikki, sitä ei oo.
Mistä päin oot?
Henki pihisee vielä... hhmmh, en osaa hakea noita hymiöitä,mistä niitä saa?

Hei, älä tee itsellesi mitään pahaa, olet ainutlaatuinen ja et elä täällä aivan sattumalta, koska Jumala on meidät luonut. Jumalalla on sinullekkin varattuna pelastus ja mahtava suunnitelma elämääsi, raamatussa sanotaan, "huuda minua hädän päivänä, sillä minä tahdon auttaa"
Olet ainutlaatuinen ja RAKAS taivaan ISÄLLE!

Alkuperäinen kirjoittaja Omakohtaista komemusta:
Hei, älä tee itsellesi mitään pahaa, olet ainutlaatuinen ja et elä täällä aivan sattumalta, koska Jumala on meidät luonut. Jumalalla on sinullekkin varattuna pelastus ja mahtava suunnitelma elämääsi, raamatussa sanotaan, "huuda minua hädän päivänä, sillä minä tahdon auttaa"
Olet ainutlaatuinen ja RAKAS taivaan ISÄLLE!

jumala näkee meidät kaikki joka hetki, ottaa syliinsä ja kantaa kun omat jalat ei enään kanna,luota siihen.huuda jumalaa avuksesi.

Tämä teille :hug: Jos oikein paha on ollu niin ottakaa heti yhteys terveysneuvontaa joka neuvoo teijät lähimpään päivystykseen, mutta jos kuitenkin koette yksin pärjäävänne niin miettikää kuinka moni teitä jäis kaipaamaan äärettömän paljon.

Apua on saatavilla niin lääkäreiltä sekä muilta tahoilta :) älkää jääkö yksin. Mulle voi myöskin laitella yv:tä autan minkä voin :hug:

Hän haluaa antaa elämällesi sisällön ja toivon! Kun otat vain vastaan hänet elämääsi ja annat hänen vaikuttaa elämäsi kulkuun. En tiedä oletko mies vai nainen, sillä ei väliä, mutta haluaisin rutistaa ja halata niin hyvin kuin vaan osaan ja sanoa että sinulle on Jeesus varannut ainutlaatuisen elämän!

Alkuperäinen kirjoittaja Kassun äiti:
Tämä teille :hug: Jos oikein paha on ollu niin ottakaa heti yhteys terveysneuvontaa joka neuvoo teijät lähimpään päivystykseen, mutta jos kuitenkin koette yksin pärjäävänne niin miettikää kuinka moni teitä jäis kaipaamaan äärettömän paljon.

Apua on saatavilla niin lääkäreiltä sekä muilta tahoilta :) älkää jääkö yksin. Mulle voi myöskin laitella yv:tä autan minkä voin :hug:

Yritän selvitä niiden hyvien hetkien avulla. Mulla on lapsi, rakas veli ja toinenkin
sekä lapsuudenystävä ja hänen lapsi ja tietysti äitikin on.
Heidän avulla jaksan vaikkakin kärsin silti pahasta olosta ja muusta.
Mutta missä ap, onkohan mennyt nukkumaan?

Mua on auttanut juuri se ajatus, vaikka en välttämättä sitä tee. Ensinnäkin pitäs yrittää
saada apua eikä rynnätä tekemään mitään.
Ja ajatus että joku tässä maailmassa saattaa voida vielä huonommin.
Itse en kuitenkaan ole minkään aineen orja, kamalaa jos sitä eläis huumehöyryissä tai
alkoholistina tämän kaiken muun lisäksi..
Ja käytän viivytystaktiikkaa.

Hetki jolloin ajattelee itsemurhaa on puhdistavaa. Siinä voi miettiä mitä on tehnyt aiemmin ja miten ajautui nykyiseen tilanteeseen. Siitä lähteä miten tulevaisuudessa voisi tehdä paremmin vai onko asioiden muuttamiseen mahdollisuutta?

Mitään menetettävää ei enää ole, niin miksei vielä kokeilla tehdä niitä asioita joiden vähälle huomiolle jättäminen kalvaa mieltä. Tai yrittää vähän terveellisempiä elintapoja tai mitä näkee tärkeäksi ja yrittää pyrkiä siihen. Yleensä pieni muutos, jota ei saa kunnolla valmiiksi tai edes alkuun, tuo uusia asioita eteen tulevaisuudessa.

Elämä on eletty tullaan elämään miljardeja kertoja ja sinun on yksi niistä. Sinä voit sen omasi päättää tai jatkaa, yrittää korjata tai vaihtaa suuntaa niin kauan kunnes se elämäsi loppuu jokatapauksessa.

Juuri taas ajattelin että pääseehän täältä j o s k u s pois kuitenkin. Sitä ennen vois yrittää tehdä muutosta parempaan? Jos itse ajattelen aikaa taaksepäin, mitä hyvää mullekin on tullut!
Olen saanut lapsen, veljen kanssa tosi hyvät välit(ennen vanhaan ei ollut) olen saanut rakkautta lapseni isältä(vaikkakin nyt ei välitä).
Ja mitä jos päätyisi lopulliseen ratkaisuun ja katuisi sitä!
Kuollutta kun ei saa takaisin.
Välillä mietin miltä sitten tuntuu kun pääsee toiselle puolelle, onnellista?

Mua säälittää tommoset ihmiset joiden mukaan pitäis hakeutuu hoitoon jos haluais kuolla! Ne ihmiset ei todella taida tietää miltä tuntuu kun kukaan ei valita ja mikään ei suju. Eikä aina edes tarvitse puhua kenenkään kanssa. Tiedän sen itse varsin hyvin, sillä olen yrittänyt itsemurhaa kerran ja halunnut tehdä sen monta kertaa.
Paras vaihtoehto päästä tuskasta on purkaa tuntemuksiaan johonkin, mistä pitää, esimerkiksi harrastukseen. Itse purin tuskaani juoksemiseen, ja olen menossa sm-kisoihin kesällä, se todella auttoi sillä pääsin tuskistani. Toinen hyvä tapa on kirjoittaa ja kirjoitukset on hyvä antaa jollekin luettavaksi, se helpottaa taakkaa ja samalla saa hyvän mielen.
En ole kovin uskonnollinen henkilö, mutta Raamatusta löytyy hyviä tekstinpätkiä. Kannattaa lukea psalmi 13, jossa kerrotaan koskettavalla tavalla kuinka ei kannata luovuttaa. Yritin hirttää itseni matalalta, ja olin köyden varassa kunnes otin parrusta kiinni missä köysi oli ja otin köyden pois. Se oli elämäni tuskaisin fyysisin kokemus. Muut joilla on ollut samanlaista, ottakaa yhteyttä, haluaisin tehdä kaikkeni auttaakseni teitä ja puhua teille.

En tiedä luetko näin vanhoja tekstejä enää, mutta ajattelin kirjoitella kuitenkin. Olen samaa mieltä kanssasi ja olen todellakin yrittänyt n. 20 kertaa, mutta aina herännyt teholta. Joku voisi sanoa etten yrittänyt oikeasti, mutta yritin, mulla oli vaan sellainen poikaystävä joka haistoi asian heti, jolloin siitä ei tullut mitään. Nyt mulla oli monta vuotta väliä etten tehnyt mitään, mutta tänään oli taas niin suuri purkaus, kun tulin äitini luota. Sain taas kuulla koko viikon ajan miten olen huonompi kuin muut, olrn kuitenkin koko nuoruusikäni (siis kotoamuuttamisen jälkeen) yrittänyt rakentaa itseluottamustani ja jotenkin siinä onnistunutkin. Nyt vaan tänään on sellainen päivä, että tekis taas mieli.....

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä