Mä haluan parisuhteen!!! Ja tuntuu etten sitä enää koskaan saa... Epätoivo iskee!

Multitalentti

Uusi jäsen
06.02.2013
10
0
1
Mun ja ex-miehen 12-vuotinen suhde päättyi hieman reilu vuosi sitten ja olen näinollen asunut vuoden verran omillani ala-asteikäisen poikamme kanssa.

Ja mä vihaan tätä elämää!!

Pärjään yksin, osaan olla itseni kanssa, olen päässyt erosta yli, en pelkää olla yksin, mutta mä en halua olla enää yksin iltojani enkä aina vaan itseni kanssa!!
(juujuu, on ystäviä, mutta ne on ihan eri asia, ei he voi täällä mua kainalossa pidellä iltaisin kun on omatkin perheet :D )

Haluan jonkun jolle voisi tehdä ruokaa, haluan että kotona on joku jonka kanssa puhua päivän tapahtumat ja jonka syliin käpertyä kun ottaa päähän. Haluan jonkun joka lähtee mun ja lapsen kanssa hiihtämään tai luistelemaan tai kävelylle tai korkesaareen tai extempore ajeleen jonnekin missä ei ole ennen käyty. Haluan jonkun joka lähtee mun kanssa joskus viihteelle ja jonkun joka hoivaa mua kun oon kipeä ja jota voin hoivata vastaavassa tilanteessa. Haluan hemmotella ja halia, pitää kädestä ja vaikka riidelläkin. Haluan et olis joku ihminen jolle voisin laittaa viestillä kauppalistan ja joka jakaisi mun kanssa tän arjen.

Enkä mä vaan löydä sitä ihmistä ja alan vaipua synkkyyteen ja epätoivoon... :ashamed:

Tiedän, että vuosi on lyhyt aika, mutta silti!

Äääääh.

Elämä ei ole vain parisuhdetta. Elämä on paljon muutakin. Etsi onnellisuutesi jostain muusta kuin parisuhteesta. Kuulostat aika riippuvaiselta, eikä se noin päin pitäisi mennä, vaan niin että tapaat jonkun ihanan ihmisen, jota halut rakastaa. Eikä vaan että mitä "minä minä minä haluan". Lueppas viestisi uudelleen niin ymmärrät mitä tarkoitan...

• Tykkää
Reactions: Data ja astrolabe
No luin viestini uudelleen ja edelleen haluan parisuhteen :D

Yritin tuossa sanoa että osaan olla yksin ja olla itseni kanssa, mutta haluan jonkun tähän elämään kanssani, ei kai se väärin ole?

Nyt kun asun ja elän yksin, niin multa jäi kaksi harrastusta pois koska ei ole enää varaa niihin. Näenkin sitten senkin edestä ystäviä, luen, katson elokuvia, käyn lenkillä.

Mutta kaipaan rinnalleni toista aikuista ihmistä.
Mun lapseni on mulle kaikki kaikessa, mutta sekin on jo niin iso, että on omat kaverit ja menot lisääntyneet ja mulle tulee entistä enemmän ns.vapaa-aikaa koko ajan.

En mä sitä osaa sen paremmin kirjoittaa kuulostamatta läheisriippuvaiselta...

Tuota tuota...komppaan edellistä. Mulla on toimiva parisujde, on tietty päiviä kun olisi valmis lahtaamaan toisen, mutta noin yleensä ottaen ei suurta kitkaa. Arjen temmellyksessä aikaa toiselle on vaan liian vähän. Olen kuitenkin huomannut (ja varmaan monet muutkin) että mitä enemmän huolehdin omasta hyvinvoinnistani (liikunta ym), sitä enemmän jaksan panostaa parisuhteeseen. Ei se, että on parisuhteessa tee ensihuuman jälkeen yhtään sen onnellisemmaksi, sinä itse olet loppujen lopuksi hyvin pitkälle vastuussa omasta hyvinvoinnistasi. Älä siis kiirehdi suotta ja ripustaudu toiseen liikaa, ennen kuin olet muuten edes kohtalaisen onnellinen. Ja tuo haluanhaluanhaluan pistää kieltämättä silmään...

Mulla on ihan samat fiilikset. Ei oo kiva olla yksin. Ihminen tarvitsee toista ihmistä (ainakin yleensä)
Toivottavasti kohtaat sen rakkauden pian. Joko olet etsinyt esim. netin kautta?

Te ymmärsitte mut ihan väärin!!! :D
En siis osaa kirjoittaa ymmärrettävästi :D

No mutta! Ymmärsimme kyllä mitä haluat, mutta tiedäthän että elämässä kaikki ei aina mene käsikirjoituksen mukaisesti. Sulla on tuossa jo sellainen lista, että jos joku potentiaalinen mies näkisi/ aistii sun toiveet ja halut, juoksisi varmaan karkuun.
Olet ollut pitkään suhteessa, on varmasti sinulle hyvä olla yksin. Opettele löytämään elämästä intohimoa ilman sitä suhdetta, niin ehkä sitten sullakin on jotain annettavaa sille toiselle? Tuolla asenteella tosiaan pelästytät miehet pois. Ei tuo ole aitoa rakkautta vaan itsekästä rakkautta, mitä haluat.

Ala nauttia siitä elämästä, jota elät nyt. Vapaudesta valita teeveekanavasi. Rauhaa vain omalle itselle lasten nukkuessa. Kaikki hankinnat omissa käsissäsi. Aikaa itselle ja kavereille.

Just kun alat päästä nauttimisessa vauhtiin ja hehkut sitä onnellista tyytyväistä oloasi niin joku tulee ja päättää kohdallasi toisin. :p

• Tykkää
Reactions: Data
Tiedän tunteen :hug: Ja juu, sori vaan mutta noi on sairaan rasittavia noi "keskity ny itsese ja lapsees" kommentit kun välillä vaan iho huutaa toisen ihoa. Eikä se ole läheisriippuvuutta jos haluaa jakaa elämänsä toisen kanssa. Omasta erosta on kans noin vuosi ja kyllä jo sellainen läheisyyden kaipuu vaivaa että oksat pois. Luottamuksella vaan eteenpäin että joskus, kun sen aika on, niin se toinen tulee elämään :heart:

Odottavan aika vaan on pitkä :rolleyes:

Ala nauttia siitä elämästä, jota elät nyt. Vapaudesta valita teeveekanavasi. Rauhaa vain omalle itselle lasten nukkuessa. Kaikki hankinnat omissa käsissäsi. Aikaa itselle ja kavereille.

Just kun alat päästä nauttimisessa vauhtiin ja hehkut sitä onnellista tyytyväistä oloasi niin joku tulee ja päättää kohdallasi toisin. :p

No, ei se aina mee/tartte mennä nuin. Itse ainakin olen ollut aina ns. aallon pohjalla, kun oon löytänyt miehen.

Mä en mielestäni missään kohtaa maininnut että en nauttisi elämästäni nyt?
Edelleenkin näen paljon ystäviäni ja vietän heidän kanssaan aikaan arkena ja viihteellä, tykkään iltaisin lapsen nukahtaessa laittaa takkaan tulet ja takkatulen rätinässä lukea kirjaa ja siemailla vaikka lasin punkkua. Mä ihan todella osaan nauttia elämästäni ja pärjään näinkin, mutta haluan silti sutinaa elämääni, sen rakkaan ihmisen jonka kanssa jakaa arjen :)

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Mä en mielestäni missään kohtaa maininnut että en nauttisi elämästäni nyt?
Edelleenkin näen paljon ystäviäni ja vietän heidän kanssaan aikaan arkena ja viihteellä, tykkään iltaisin lapsen nukahtaessa laittaa takkaan tulet ja takkatulen rätinässä lukea kirjaa ja siemailla vaikka lasin punkkua. Mä ihan todella osaan nauttia elämästäni ja pärjään näinkin, mutta haluan silti sutinaa elämääni, sen rakkaan ihmisen jonka kanssa jakaa arjen :)

Niin niin...joo joo tajuttiin kyllä . Mutta luuletko oikeasti että se henkilö tulee juuri silloin kun SINÄ haluat?

Ja en nyt aliarvioi kokemuksiasi, mutta hei-vuosi yksin ja olet näin epätoivoinen?..
Monet ihmiset elävät kymmeniä vuosia yksin...Vähän suhteellisuudentajua peliin!

[QUOTE="vieras";28003212]Se on kyllä surullista, jos elämästä ei voi nauttia ilman parisuhdetta![/QUOTE]

Se on surullista vain silloin jos sitä parisuhdetta ei ole taikka parisuhde on huono. Kuten sanottua, ihmisiä on erilaisia.

Oikean henkilön kanssa parisuhde antaa paljon, joten ymmärrän kaipauksen. Sinkkuudessa on omat hyvät puolensa, siksi parisuhdetta ei aloiteta aivan kenen tahansa kanssa. Tuskin lilith tarkoitti että kuka tahansa kelpaisi.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="vieras";28003222]Niin niin...joo joo tajuttiin kyllä . Mutta luuletko oikeasti että se henkilö tulee juuri silloin kun SINÄ haluat?

Ja en nyt aliarvioi kokemuksiasi, mutta hei-vuosi yksin ja olet näin epätoivoinen?..
Monet ihmiset elävät kymmeniä vuosia yksin...Vähän suhteellisuudentajua peliin![/QUOTE]

Ja missä kohtaa mä kirjoitin et mä luulen sen henkilön tulevan juuri sillon kun MINÄ sitä haluan? :D

Rauhotu nyt :D

Niin haluankin parisuhteen NYT :D Ja vihaan elämääni kipeenä sängynpohjalla NYT!
Ja tein siitä aloituksen, että haluan parisuhteen enkä aavistanut että siitä tulee tällainen ongelma joillekin :xmas:
Kai sitä haluta saa? Voisin haluta vaikka Teemu Selänteen, mutta mikä on todennäköisyys? :D
Äääh, ehkä toi mun alotus tosiaan on sit vähän kärkäs kun luen teidän kommentteja, en vaan ite nähnyt sitä sellaisena kun sen kirjoitin :)

Yhteistyössä