Minkäikäisenä yh:n kannattaa totutella siihen ajatukseen, että ei enää tule saamaan parisuhdetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elämäänsä jollakin tavalla pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole yh, mutta sanoisin, ettei koskaan tarvitse luopua siitä ajatuksesta. Isoisäni jäi leskeksi seitsenkymppisenä ja jonkun vuoden kuluttua löysi leskeytyneen naisystävän. Suhdetta kesti 15-20 vuotta isoisäni kuolemaan saakka, vaikka eivät koskaan saman katon alle muuttaneetkaan.

Eli aina on toivoa.

Mun isoisä myös. Löysi elämänkumppanikseen vanhan lapsuudenkaverin. Asuvat yhdessä. :)

Kaikenikäiset voivat löytää parisuhteen. Kyllä sä ap vielä löydät. :)

No mulla ei ole yhtään yh-ystävää, joka ei olisi uutta parisuhdetta loppujen lopuksi löytänyt. Hyvää sellaista.
Sinulla on vielä noin 10v aikaa kuitenkin, jos lapsen saamisia ajatellaan.
Kyllä se vielä tulee, usko pois!

3 vuotta erosta, enkä ole ollut kenenkään kanssa tällä välillä. En osaa edes ajatella, että olisin parisuhteessa, enkä liiemmin kaipaa miestä. Ikää on 26. outo olen varmaan, mutta tottakai ap sulla on mahdollisuus löytää kumppani, koska itse sitä haluat!

Mä tutustuin yhteen mieheen vuosia sitten, ihan kaverina juteltiin ja soiteltiin, jutut luisti ja oli kiva jutella. Puoli vuotta ihan kavereina, sit kerran vain jutut vähän karkas käsistä, vihjasin olevani kiinnostunut hänestä ja hän olikin ollut ujo eikä ollut uskaltanut myöntää olleensa kiinnostunut minusta! Siitä lähtien oltu yhdessä :) Mä olin yh ja yli 30v, ei se ikä eikä elämäntilanne ole este, korkeintaan hidaste ;). Rohkeasti juttelemaan kiinnostuksesi kohteen kanssa, et saa koskaan tietää, onko hän kiinnostunut jos et vähän edes itse ilmaise kiinnostustasi.

kommentoin otsikkoosi: ajatusmaailmamme muokkaa sitä, millainen elämämme on. jos ajattelet, ettet ole parisuhteen arvoinen niin et tule koskaan olemaankaan. muuta ajatuksesti, muuta elämäsi.

Samassa veneessä ollaan, yli 4 vuotta jo yksin eikä enää jaksa uskoa et löytäis jonku. Jotkut kaverit vaan vaihtaa miestä lennosta ja minä yksin, tai siis tytön kans, mut tätä se sitte näköjää on :(

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
kommentoin otsikkoosi: ajatusmaailmamme muokkaa sitä, millainen elämämme on. jos ajattelet, ettet ole parisuhteen arvoinen niin et tule koskaan olemaankaan. muuta ajatuksesti, muuta elämäsi.

Missä olen kirjoittanut etten ole parisuhteen arvoinen? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Samassa veneessä ollaan, yli 4 vuotta jo yksin eikä enää jaksa uskoa et löytäis jonku. Jotkut kaverit vaan vaihtaa miestä lennosta ja minä yksin, tai siis tytön kans, mut tätä se sitte näköjää on :(

En mä lennosta haluaisi miestä vaihtaa. Mä tiedän erään naisen joka on teini-iästä asti ollut jonkun kanssa, on vaihtanut lennossa. On monesti ollut jo uusi mies ennen kuin edellisestä on erottu. Ei sekään aivan tervettä ole. Olisi hyvä olla edes hetken yksin ja elää vain itseään varten eikä hypätä suhteesta toiseen.

Yhteistyössä